^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird
May-19-2005 16:34
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Originally posted by Kaidreas
^bwoa uitzondering,
kheb zo ff die reeks gevolgd op jim... en da was precies elke race dat er 5 auto's in de prak werden gereden, en die mannen hadden nooit iets... vreed weird
Zo vreemd is dat niet. Hoe duurder de auto is niet alleen hoe sneller maar ook vaak veiliger dan een gewone auto.
May-19-2005 18:38
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
^kweet niet, als da echte race auto's zijn???
zo veilig zijn die volgens mij niet echt, als ge die kooi bekijkt.... alle kweet niet gewoon straf dat die mannen daar nog levend uitkomen.
May-19-2005 20:36
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Hoogwaardig staal in de kreukelzones; energie afvoeren.
May-19-2005 21:13
Bomar
Supreme tranceaddict
Registered: Nov 2004
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.
May-19-2005 21:52
diddi
Trance 4 ever
Registered: Aug 2003
quote:
quote:
Originally posted by TOR
^ telkens als ik u iets zie posten, begint dat liedje van Brahim in mn hoofd te spelen
but do carry on, wou dat gewoon ff kwijt
Ik heb da ook
Ik kan daar ook niet aan doen da nen "dwaas" een liedje maakt over mijne nick...
quote:
^bwoa uitzondering,
Ik denk da de zware crashes niet getoont worden...
Greetz
Last edited by diddi on May-20-2005 at 10:34
May-20-2005 10:28
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Bomar
Een van mijn dromen die ooit moeten uitkomen: RACEN
Heb ik altijd al willen doen, maar dan liefst wel op een circuit, nie op de openbare weg. Tegenwoordig kunt ge toch nergens meer hard rijden, tis veel te druk op de weg.
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza
en ze staan zelfs 3de hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race
May-20-2005 15:24
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
kheb gisteren in de streekkrant gelezen, dat er 2 dudes van vorselaar (boere dorp naast mijn boeredorp) meedoen met een subaru impreza
en ze staan zelfs 3de hun auto is nu gesigneerd door quetin en darryl hannah.. die trouwens ook meedoen aan de gumball race
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee.
May-20-2005 16:00
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by X-Tune
Dat zal wel een kwakkel zijn, want Quentin Tarantino doet niet mee.