|
| quote: | Originally posted by jp
Wij importeren troep, frutselen daarmee en verkopen het weer. Dat is Nederland. Wij maken zelf geen moer want we hebben behalve aardgas geen grondstoffen/mineralen. Bloembollen e.d zullen altijd verkocht worden omdat we marktleider zijn en geen enkel land ze zo goedkoop en kwalititatief hoogwaardig kan leveren. Economische motieven houden niet stand. Welke landen hebben nu de beste economie? Zweden, Engeland... landen zonder de Euro en met geringe Europese toenadering
|
Nee wat denk je dat die andere landen doen, alles zelf maken? Kom op je, je lult uit je nek want export is export. Nederland verdient er geld op / mee, en dat is waar het om gaat.
Wat binnenkomt telt bij de inport , we voegen er wat waarde aan toe, en het gaat het land weer uit. Hopla. Basic economics man.
| quote: | | Waarom denk je dat Fortuyn e.d. zo'n succes hebben? |
De eerste dooddoener. De populist. Ik ga er verder niet op in voor ik een hoop 'Fortyun-denkers' voor hun hoofd stoot. Editie NL politiek.
| quote: |
Gewoon opzouten met die hele Grondwet. Als zelfs de deskundigen er niks van snappen, laat staan de bevolking, hoe kun je daar dan akkoord mee gaan? |
Dooddoener twee.
Als je er niets van snapt, stem dan niet.
Niet snappen is tegenstemmen? Wat een gelul. Dan kan 80% van de NL bevolking maar beter tegenstemmen, want volgensmij snapt niemand er wat van.
| quote: | Originally posted by jp
Ja dat we een exportoverschot hebben is wel duidelijk. Het gaat erom dat we eerst spullen moeten importeren voordat we het exporteren. We voeren ijzererts in, Hoogovens maakt er platen van en de Duitsers bouwen er auto's van. Dat kunnen de Duitsers niet zelf want ze hebben geen infrastructuur om die ijzererts te verwerken. |
Dat zeg ik net, gamma: Import/Export. Dat is in heel de wereld het zelfde.
| quote: | | Politici zijn niet te vertrouwen, luister eens naar je gevoel ipv naar die propaganda. |
Nee terug naar middeleeuwen jongens! Geen verdragen, geen politiek, iedereen doet wat hij niet laten kan! :rolleyes
| quote: | Verder ga ik hier niet over discussieren, ik ben hier voor ontspanning niet om me te irriteren. Het is leuk te weten dat het merendeel nee stemt en als je mensen wil overtuigen van hun ongelijk ga dan de straat op of ga in de politiek |
Dooddoener 3. Makkelijke manier om onder de discussie uit te komen als je weet dat je geen gelijk hebt.
| quote: | Originally posted by Phortje
- Een JA betekent niet dat Turkije toetreedt. Dit referendum gaat over de grondwet, niet over Turkije.
- Een JA betekent niet dat we ons drugsbeleid kwijtraken. |
Inderdaad.
Tim, leer aub lezen.
Als dit echt al je argumenten zijn, stem dan aub niet, want je lult als een kip zonder kop. Deze argumenten hebben niets met de EUgrondwet te maken.
*zucht*