De bestelthread is gemaakt. In deze thread kan je vragen posten.
Jul-09-2005 17:20
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by _Jedi
1x B&C Unisex 190
zonder V-Hals
kleur is zwart zeker?
mag wit zijn ook met zwart loge .. zou ook nog cool zijn maar zwart is goed.
stuur je me rekeningnr. & prijs zo vlug mogelijk door via PM CygnusX?
kheb nog geen flauwbenul op ik op de Beta party 3 kan aanwezig zijn. dus misschien verzendkosten inrekenen.
Alvast bedankt!
Grtz Jedi
Kleur is standaard zwart ja, tenzij je iets anders wil. Als je iets anders wil, dan moet het natuurlijk passen bij het huidige wit met rode logo (een wit tshirt gaat dus niet gaan). Zoals vermeld in de post is het wel mogelijk om een kleurwissel te doen, waarbij het rood (of het wit) van het logo wordt vervangen door een andere kleur. Zo'n kleurwissel kost 10€ (per kleur), dus een beetje te duur voor 1 tshirt, maar wel interessant als er meerderen zijn die het willen.
Ik stuur je mijn rekeningnr en de prijs zodra iedereen besteld heeft en de prijs is berekend. Dit kan nog een tijdje duren. Kan je me een email sturen (naar benny.giesbers(at)gmail.com) met ook nog je thuisadres? Dit ga ik straks nodig hebben om het tshirt naartoe te sturen.
Jul-10-2005 15:58
_Jedi
life has just began
Registered: Jul 2004
^thx
is gebeurt zie Mail.
Jul-10-2005 17:42
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Hier is een grafiek van hoe de prijs per tshirt ongeveer verloopt naarmate er meer worden besteld :
Momenteel zijn er 8 besteld, dus zitten we rond de 18 à 19€/tshirt. Vanaf 25 tshirts gaat de prijs niet veel lager meer dan 13€/tshirt (zoals vorige keer).
Jul-16-2005 11:55
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website)
Originally posted by FredNova
Just an idea: waarom niet logo vooraan op de linkerborst te zetten (iets kleiner dus) (en op rug gewoon de website)
Ik zal het eens vragen, maar ik vrees dat er een nieuwe opdruk moet gemaakt worden en dan zitten we met een extra vaste kost.
De prijs per tshirt is momenteel 17.5€.
Ps: Sommigen hebben me nog geen mail gestuurd met hun thuisadres, dit zijn FredNova, Meltoz, djcresto en Pheatus.
quote:
Wat doen om te bestellen?
Als je je keuze hebt gemaakt, gelieve het dan in deze thread te posten. Deze informatie heb ik nodig, per tshirt dat je wil :
- het merk (Kariban, B&C of Fruit o/t Loom)
- het type (indien van toepassing)
- de kleur (indien niet gewoon zwart)
- je maat
BELANGRIJK : Naast je post hier zou je het ook moeten sturen naar benny.giesbers(at)gmail.com, met daarin ook nog je adres. Zo heb ik onmiddelijk je adres voor de uiteindelijke verzending. Ook zal ik op die mail antwoorden als de overschrijving gedaan moet worden. Als je van gedachte verandert nadat je je bestelling gepost en gemaild hebt, gelieve dan de post te verwijderen en een nieuwe te maken met de vermelding dat je iets anders wil.
Jul-17-2005 12:45
FredNova
The world doesn't know...
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by CygnusX
Ps: Sommigen hebben me nog geen mail gestuurd met hun thuisadres, dit zijn FredNova, Meltoz, djcresto en Pheatus.