Die Push @ the Beach 2003 pics zien er fantastisch uit, bijna exact gelijk zijn performance op Coloursfest 2005 in Glasgow 3 weken geleden en zelfde 'drummer'.
Mijn (combi) ticketje voor 2005 is ook al binnen
Wie gaat er nog?
Jun-23-2005 14:43
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
Nog even afwachten hoe ik moet werken. Als ik kan dan ga ik de woensdag, kan ik niet dan is het geen ramp want TomorrowLand komt er ook nog aan é
ik ga eerste weekend + woensdag nemen.
Morgen is rondbellen en kaartjes gaan halen ergens (als die er nog zijn want heb dat niet echt in het oog gehouden)
Cresto + vriendin
pooley
Jul-05-2005 00:16
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by pooley
ik ga eerste weekend + woensdag nemen.
Morgen is rondbellen en kaartjes gaan halen ergens (als die er nog zijn want heb dat niet echt in het oog gehouden)
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
Jul-05-2005 06:54
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
Hey, Pooley, zijt gij de Pooley van het Illusion forum en hun nieuwe cd?
Jul-05-2005 07:00
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
Location: Leuven
quote:
Originally posted by X-Tune
Hey, Pooley, zijt gij de Pooley van het Illusion forum en hun nieuwe cd?
Wat denkt ge zelf: Woonplaat hetzelfde, naam hetzelfde, website hetzelfde, ... Logisch denken kan u al ver brengen.
Onder welke naam post je het forum daar vol?
Weet nog niet of ik ga en indien ja, welke dag. Zal last-minute beslissing worden afhankelijk van de goesting. Verwacht toch niet dat het uitverkocht geraakt.
___________________
www.wielerprono.be => Team BeTA code: 2d7c7d767d74c1
Jul-05-2005 07:18
X-Tune
trancEaddict in JAIL
Registered: Mar 2005
Location:
quote:
Originally posted by MikeVee
Onder welke naam post je het forum daar vol?
Ik leid daar alles in goede banen, tiens.
Jul-05-2005 07:39
FUSyke
Supreme tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Wetteren
Op 21/07 ben ik thuis dus kan ik op woensdag lekker naar Marco & M.I.K.E. gaan
Jul-05-2005 08:40
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony
Jul-05-2005 08:41
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
ja dat ben ik x-tune
Jul-05-2005 10:47
Buoyant
Mahna Mahna
Registered: Feb 2003
Location: In mijn woning
15/07 - Ferry Corsten
Cresto + vriendin
pooley
vriendinnen X-Tune
TOR
20/07 - M.I.K.E./Marco V.
FUSyke
TOR (onder voorbehoud)
Buoyant (onder voorbehoud)
23/07 Retro Night
Buoyant
24/07 Danjo & Styles [
Buoyant
___________________
quote:
da's eigenlijk de Katana Remix van Frans Bauer zijn schijf