Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Blik laat ik me er ook maar ff in gaan mengen
1. longsleeve
2. paars/blauw
3. Nickname NEE!!!
4. Member since: NEE!!
5. timeportE (wel ander kleurtje dan zwart, leest zo moeilijk op een donker shirt.... maar volgens mij word het dan het shirt van alpha, als ik het goed gelezen heb)komen, ik vind trouwens de url erop niet zo'n goed idee, lijk je meteen zo'n computernerdje, ik ben het eens met Miss Proximus over
6. addicted yet
ik vind trouwens wel dat we met één collectief shirt aan moeten je nick, dat als je die erop wilt die het beste zelf erop kunt zetten, dat we dan ook zorgen dat we zelf het lettertype verzinnen zodat we uiteindelijk allemaal hetzelfde lettertype hebben
hieruit volgt GEEN nickname en GEEN member since dat moet iedereen dus maar lekker zelf doen
collectief shirt = goed en ik vind ook dat et maar beter zonder url kan.
maaaar ik denk wel dat er nou toch is iets definitiefs moet komen.
je kan niet iedereen tevreden stellen denk ik. want anders kan iedereen beter zn eigen shirt maken
Heb alweer een meeltje gestuurd naar die t-shirt site voor prijzen en of ze ook longsleeves hebben.
Ik ga morgen ff langs de drukker
Dec-02-2001 23:21
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
heel fijn allemaal,
denk dat we er dan wel uitkomen,
ben het wel eens met een standaard T-Shirt zoals miss P al poste.
Dec-03-2001 14:08
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by Miss Proximus Lieverd, ik ben ermee bezig hoor
Heb alweer een meeltje gestuurd naar die t-shirt site voor prijzen en of ze ook longsleeves hebben.
Ik ga morgen ff langs de drukker
en kun je dan ook eff kijken of hoe lang het drukken zou duren.. met enig geluk kunnen we dan onze mooie t-shirts (als we het eens zijn met wat er allemaal op moet komen) naar IC!!! zou wel zo handig zijn, heb namelijk nu niet extreem veel om aan te trekken kwam ik net achter..
t-shirts van die site waren 5,50 excl btw.....1 piek goedkoper dan die van de drukker dus, en ze hadden geen longsleeves. de drukker geloof ik wel...dus de t-shirts en longsleeves komen dan van de drukker (als hij de goeie kleur paars of blauw heeft)
woensdag of donderdag ga ik naar de drukker (hangt ervan af wanneer ik vrij ben) met een 1e ontwerp, zodat hij een offerte kan maken. Die offerte zal ik dan doorspelen naar de site en dan (DAARNA dus) wil ik graag een pm of meeltje van iedereen die belangstelling heeft. Ik laat geen shirts drukken voordat ik jullie geld binnenheb.
Ik ga uit van 25 shirtjes..dus ik hoop op 25 betalingen
Maar eerst.....het definitieve ontwerp en de offerte.
Dec-03-2001 16:17
dj_highforce
Senior tranceaddict
Originally posted by Miss Proximus t-shirts van die site waren 5,50 excl btw.....1 piek goedkoper dan die van de drukker dus, en ze hadden geen longsleeves. de drukker geloof ik wel...dus de t-shirts en longsleeves komen dan van de drukker (als hij de goeie kleur paars of blauw heeft)
woensdag of donderdag ga ik naar de drukker (hangt ervan af wanneer ik vrij ben) met een 1e ontwerp, zodat hij een offerte kan maken. Die offerte zal ik dan doorspelen naar de site en dan (DAARNA dus) wil ik graag een pm of meeltje van iedereen die belangstelling heeft. Ik laat geen shirts drukken voordat ik jullie geld binnenheb.
Owkee dan..!
actie..!
Dec-03-2001 17:34
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Helemaal mee eens....
we wachten op verdere instructies miss P!
Dec-03-2001 20:56
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Miss Proximus t-shirts van die site waren 5,50 excl btw.....1 piek goedkoper dan die van de drukker dus, en ze hadden geen longsleeves. de drukker geloof ik wel...dus de t-shirts en longsleeves komen dan van de drukker (als hij de goeie kleur paars of blauw heeft)