Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sondage: Votre Dj Prefere
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by steuf
Ce sondage a pour but justement, de mettre fin au idee recu.
les internautes votent on verra bien.
La liste est suffisament longue pour que chacun puis d'exprimer

j'ai decide de creer ce sondage justement pour connaitre l'avis des internautes et non pour me faire un avis sur des impressions

faut quand meme pas croire que ce sondage représente l'avis des gens. ca représente une portion minime des gens qui ecoutent de la musique electronique (et donc logiquement encore moins si on compte ceux qui en entendent plus qu'ils n'en ecoutent).

de toute facon les sondages ne représentent jamais la realité, y'a qu'à voir les sondages politiques.

puis c'est normal que guetta & autre ne soient pas là, ceux qui votent sont justement ceux qui n'aiment pas guetta & cie

Old Post Jun-06-2005 17:23  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by Romain
on sent bien le décalage public internet/grand public

+1 !

Old Post Jun-06-2005 17:45  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

je vais dire une evidence , mais je crois qu'il faut le rappeller
Un sondage represente l'avis de ceux qui votent c tout donc pour l'instant 840 personnes

http://steuf34.free.fr/

Old Post Jun-06-2005 21:16  France
Click Here to See the Profile for steuf Click here to Send steuf a Private Message Visit steuf's homepage! Add steuf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

quote:
Un sondage represente l'avis de ceux qui votent

La phrase du jour qu'il nous faudra méditer

Old Post Jun-07-2005 13:40  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

On t'as reconnu Jean-Claude

Old Post Jun-07-2005 13:42  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by PEZ68
On t'as reconnu Jean-Claude

j'aime celle ci

quote:
" Je suis fascine par l'air. Si on enlevait l'air du ciel, tous les oiseaux tomberaient par terre....Et les avions aussi.... En meme temps l'air tu peux pas le toucher...ca existe et ca existe pas...Ca nourrit l'homme sans qu'il ait faim...It's magic...L'air c'est beau en meme temps tu peux pas le voir, c'est doux et tu peux pas le toucher.....L'air c'est un peu comme mon cerveau... " J.C. VanDamme

Old Post Jun-07-2005 13:50  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

Et oui par moment je fais mon JC.
Mais les remarques de certain pour signaler que mon sondage ne represente pas l'avis de tous les francais sont pas mal. je suis pas la sofres

Sondage

Old Post Jun-08-2005 15:18  France
Click Here to See the Profile for steuf Click here to Send steuf a Private Message Visit steuf's homepage! Add steuf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Et oui par moment je fais mon JC.
Mais les remarques de certain pour signaler que mon sondage ne represente pas l'avis de tous les francais sont pas mal. je suis pas la sofres

Sondage

c'est bien pour ca qu'il ne faut pas dire des trucs comme

quote:
En complement, c ,pas parceque il y a qq personnes qui remplisent les discotheques et se disent precurseur de tendance que l'avis general des gens qui ecoutes la musique lectronique se limitent à Guetta.

mais je ne suis pas contre ce sondage. j'aime bien les sondages
ouai nan rien....

Old Post Jun-08-2005 16:14  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

Pour la technique Q-Bert! Le maitre...

Old Post Jun-09-2005 14:34  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by DJule
Pour la technique Q-Bert! Le maitre...

Le psychopathe des platines en fait

Voir ce mec avec des vinyls et 2 platines entre les mains, c'est tous simplement de la magie quoi.

Il y a plein de videos qui trainent sur la toile ou la mule, faite l'effort pour admirer le maitre Jedi à l'oeuvre

Old Post Jun-10-2005 21:31  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

C'est tellement de la merde ce sondage !!

Old Post Jun-10-2005 22:56  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
steuf
Junior tranceaddict

Apres 1000 votes

- 1 Laurent Garnier
- 2 TIESTO
- 3 Carl Cox
- 4 SASHA
- 5 Jeff Mills
- 6 Richie Hawtin
- 7 Armin Van Buuren
- 8 Vitalic Live
- 9 Paul Van Dyk
- 10 Sven Väth
- 11 Miss Kittin
- 12 Dave Clarke
- 13 2 Many DJs
- 14 Technasia
- 15 JAck de Marseille
- 16 Adam Beyer
- 17 Ricardo Villalobos
- 18 M.I.K.E.(Push)
- 19 Hell
- 20 Agoria
- 21 Umek
- 22 The Hacker
- 23 John 00 Fleming
- 24 Fabrice Lig aka Soul Designer
- 25 SCAN X
- 26 OXIA
- 27 MANU LE MALIN
- 28 JOSH WINK
- 29 DIMITRI FROM PARIS
- 30 Derrick May

Last edited by steuf on Jun-23-2005 at 16:13

Old Post Jun-11-2005 08:19  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Sondage: Votre Dj Prefere
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackWell known, should be easy [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCirez D - Diamond Girl [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:43.

Forum Rules: