Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > slaap kindje slaap
Hoeveel uur slaap je gemiddeld?
You do not have permission to vote on this poll.
5- 1 2.22%
5 2 4.44%
6 7 15.56%
7 15 33.33%
8 12 26.67%
9 8 17.78%
10 0 0%
10+ 0 0%
Total: 45 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Bunz
Bass Junkie

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by Pheatus

Zijn er trouwens nog mensen die zo af en toe eens paar nachten na elkaar telkens rond 4-5-6u plots wakker worden? Ge kunt dan eerste half uur precies niet meer slapen want ge bent precies klaarwakker.

jup, enorm vervelend
int weekend is da nie zo erg omda ge uiteindelijk toch trug in slaap valt ma als ge erges voor moet opstaan een uur of 2 later dan lukt da totaal niet meer om nog wa te maffe :s

Old Post Jun-03-2005 10:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Bunz Click here to Send Bunz a Private Message Add Bunz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2002

enorm probleem bij mij, het slaapprobleem. ik heb 8 uur gestemd, maar eigenlijk heb ik zeker 9 uur nodig. Het eeuwige probleem is ook dat als ik 's morgens moet opstaan ik niet in slaap geraak en als het juist niet moet lukt het wel.
Het opstaan op zich is helemaal geen probleem, maar in de loop van de voormiddag begin ik moe te worden en dat eindigt meestal in hoofdpijn (gaande van lichte tot echt pijnlijke). Als ik in die toestand thuis kom doe ik de rolluiken dicht, en ga ik eventjes slapen. Kan een kwartiertje zijn, kan ook meer dan een uur zijn. En als ik dan wakker wordt voel ik mij meestal herboren (soms is die hoofdpijn dan nog erger geworden). Het gevaar bestaat er dan in dat ik 's avonds niet al te best meer kan slapen. Gevolg: weer te weinig slaap, enz. -> vizieuze cirkel.
maar nu met den blok enz heb ik veel minder last van hoofdpijn, ik slaap gewoon altijd 9 uur dan.

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-03-2005 10:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

Ben es content dat ik precies niet de enige ben die dat ook heeft.
Zeker nu naar 't einde van het schooljaar heb ik daar meer last van.
Busy mind, en dan zeker niet kunnen slapen - 's morgens nog minder uit m'n bed kunnen, ...

Op tijd slapen zit er bij mij meestal niet in, als je thuiskomt om 22u van de les, moet je maar eens proberen om voor 23u in je bed te kruipen, en dan nog kan ik niet slapen.
Maar 'k moet er wel elke morgen om 7u uit, willen of niet, het werk wacht...

Bij mij resulteert slaaptekort ook idd in hoofdpijn, soms zelfs migraine.
Maar er is ook nog altijd cafeïne, ik overleef de laatste 2 weken gewoon op cola light. Het eerste wat ik doe als 's morgens aankom op het werk, is een blikje gaan halen (jaja, om 8u 's morgen zit de dees al aan de cola), gewoon omdat ik anders de dag niet doorkom.
Ik probeer het altijd bij een blikje of 2 max te houden, maar de laatste tijd is dat een stuk meer, stuk of 6 per dag - minstens

Last edited by Lady_LizzY on Jun-03-2005 at 11:29

Old Post Jun-03-2005 10:56  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gladius
Supreme tranceaddict

amai, dan dacht ik dat ik het erg te verduren had =\. hoe komt het eigenlijk dat je pas om 22u thuiskomt, neem je elken dag nog avondschool ofzow?
ze hebben mij al veel gezegd dat je voor het slapen gaan een inspanning moet doen, gaan lopen ofzow. Het probleem is dat ik dan fysiek wel moe ben, maar mentaal nog helemaal niet. Maar misschien kan je dat eens proberen...

listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul

Old Post Jun-03-2005 15:54  Belgium
Click Here to See the Profile for Gladius Click here to Send Gladius a Private Message Add Gladius to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Heb idd nog avondschool, elke dinsdag en donderdag.
Thuiskomen om 17u30 en les hebben van 18u tot 21u30 (of iets later als de les weer uitloopt).
De andere avonden probeer ik wat te ontspannen, ga 'k wat sporten ofzo.

Maar ik kan je wel verzekeren dat je na een jaar wel moe bent van dit tempo, maar ik denk dat ik daar sowieso niet goed tegen kan
(in other words: ik ben gewoon e watje )

Hopelijk in juni is 't hoofdstuk afgesloten en heb ik m'n diploma'ke.
Dan zal het toch wel ophouden met avondlessen ofzo, het is wel ff genoeg geweest zo

Old Post Jun-03-2005 16:07  Belgium
Click Here to See the Profile for Lady_LizzY Click here to Send Lady_LizzY a Private Message Add Lady_LizzY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Heb idd nog avondschool, elke dinsdag en donderdag.
Thuiskomen om 17u30 en les hebben van 18u tot 21u30 (of iets later als de les weer uitloopt).
De andere avonden probeer ik wat te ontspannen, ga 'k wat sporten ofzo.

Maar ik kan je wel verzekeren dat je na een jaar wel moe bent van dit tempo, maar ik denk dat ik daar sowieso niet goed tegen kan
(in other words: ik ben gewoon e watje )

Hopelijk in juni is 't hoofdstuk afgesloten en heb ik m'n diploma'ke.
Dan zal het toch wel ophouden met avondlessen ofzo, het is wel ff genoeg geweest zo

join the club meisje. elke morgen opstaan om 6 uur (of toch proberen) werken tot 18u meestal elke dag (overuren wel inbegrepen) dinsdag om 16.45 naar huis om 18 uur naar school en om 23 uur thuiskomen, de rest van de dagen proberen fitnessen.
zaterdag proberen naar school te gaan, of again... werken.

op den duur kijkt ge echt wel uit naar het bouwverlof dat kan ik u verzekeren

Old Post Jun-03-2005 16:12  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

En hoe lang moet ge dat nog volhouden

Ik heb toch al de chance da'k de laatste week van juni zo goed als zeker een week verlof heb.
Bijslaapverlof I love the sound of that

Old Post Jun-03-2005 16:31  Belgium
Gladius
Supreme tranceaddict

nog een reden om zolang mogelijk te blijven studeren =). Aan zo'n tempo leven als jullie zou ik al helemaal niet kunnen. Werken + studeren, is dat niet een beetje teveel van het goede? of moet dat werken uit noodzaak? (om bv die avondschool te betalen)

Old Post Jun-03-2005 16:54  Belgium
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Als ge alleen maar avondschool doet, denk ik wel dat ge tegen de muren oploopt van verveling.
Ik wou gewoon geen voltijdse studie meer doen, en vermits ik toen geen werk had...

Mja, het is maar 2 jaar en volgende maand zijn die afgerond - hopelijk.

Enneuh, ik heb 't dan nog easy, ik woon nog thuis.
Heel wat mensen bij mij in de opleiding gaan werken, hebben een huishouden en een stuk of 2-3 kids rondlopen.

Old Post Jun-03-2005 17:22  Belgium
Gladius
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by CygnusX
Problemen met slapen heb ik nooit, ik slaap meestal binnen 5 minuten.

manman, hoeveel ik daaraan zou willen geven om te weten hoe ge dat doet... lizzy zal wel bijleggen denk ik =).

Old Post Jun-03-2005 21:46  Belgium
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Gladius
nog een reden om zolang mogelijk te blijven studeren =). Aan zo'n tempo leven als jullie zou ik al helemaal niet kunnen. Werken + studeren, is dat niet een beetje teveel van het goede? of moet dat werken uit noodzaak? (om bv die avondschool te betalen)

ik ben moeten beginnen werken omdat ik nog niet kon doppen, en men ouders hadden geen goesting om een 2de studie te financieren. ma ik begonnen met iets dat ik eigenlijk niet wou doen. tja het brengt veel $bling bling$ op. dan beginnen zoeken naar een avondschool omdat ik.. ja andere interesses heb, maar geen ervaring. na deze studie wil ik nog hogeschool proberen (dat betekend dus part-time werken.. als buschauffeur of postbode of whatever... als er maar geld binnenkomt)

ma dit is nog niets, mijn moeder is bijna 50, werkt nog altijd en ze heeft er juist 3jaar rechtspraktijk op zitten. dat was in leuven, 3 dagen in de week elke avond direct na haar werk met de trein naar leuven... en ze is er nu ws door met onderscheiding respect!

@lizzy: werk+school daar ben ik nog maar een jaar meebezig. met het werken zelf, zal het al bijna 3 jaar zijn. en er zit nog 2jaar school te wachten

Old Post Jun-04-2005 08:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Gladius
manman, hoeveel ik daaraan zou willen geven om te weten hoe ge dat doet... lizzy zal wel bijleggen denk ik =).

Heb net een zalig bijslaapnachtje gehad, maar liefst iets meer als 12u aan één stuk door geslapen, jee wat voel ik me goed nu
(guess I really needed it)

quote:
Originally posted by Kaidreas
ma dit is nog niets, mijn moeder is bijna 50, werkt nog altijd en ze heeft er juist 3jaar rechtspraktijk op zitten. dat was in leuven, 3 dagen in de week elke avond direct na haar werk met de trein naar leuven... en ze is er nu ws door met onderscheiding

WOW zeg, vette respect

You too trouwens
Enneuh, ni opgeven he!

Old Post Jun-04-2005 10:53  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > slaap kindje slaap
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this beautiful old trance track [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHux Flux - Equivalent Equations [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:23.

Forum Rules: