|
| quote: | Originally posted by CygnusX
mellow_head is nog altijd gebanned en heeft geen zin meer om straks de contest verder te doen. Hij heeft me de antwoorden doorgestuurd. Zal ik die posten of zullen we nog wat verder doen? Als we stoppen is Jasper de winnaar. Is er iemand die Jasper nog voorbij kan steken? |
Tis altijd 't zelfde hé met diene zasper... hij is gewoon den besten en da HAAT ik!! (Nie op mij letten, ik heb heel den dag recht gestudeerd en daarna wa uitgezet --> happy hour --> da betekent al veel hé. OK dan, Jasper is en blijft de beste. Wie doet er iets aan? Ik alleszins niet, ik heb niet genoeg kennis daarvoor blijkbaar.
Als ik even wel mag zeggen: ik zou toch eens een contest willen met pure trance, aangezien dit een TRANCEADDICT forum is, zodat ik eens kan winnen of derde staan op zijn minst...
P.S. Mellowhead heeft niet veel zin meer na de vorige gebeurtenis zeker? Moehahaha laat je maar niet doen jongen, hoe meer BETA volk, hoe beter Want ik begin de topics hier wel saai te vinden (alhoewel ik geen betere kan bedenken)
|