|
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Aendy - Jag tycker precis trärtemot dig när det gäller att någon annan ska dra kraftiga gränser åt en och att man inte är kapabel till att förstå vad som är bäst för en. Uppenbarligen är du emot droger, ett ställningstagande jag respekterar, men om statsmakten skulle få ta bort allt som är skadligt skulle du vilja se förbud mot tobak, alkohol, nikotin, kaffe etc etc. ?? När du menar att människor inte vet vad som är bäst för dem, menar du alla inkl. dig själv också? Jag förstår bara inte.. |
Ja jag menar mig själv oxå. Jag har vissa tillfällen jag förlorar omdömet över min egen och andras säkerhet, men försöker undvika att sätta mig i de situationerna. Samma ska gäller alla andra saker som leder till att man förlorar omdömet. Jag arbetar inte för ett förbud på alkohol utan ett bibehållet förbud av de förbud som finns, men måste jag välja mellan ytterligheterna släpp allt fritt respektive förbjud allt, så väljer jag hellre förbjud allt.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?
|