 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
Re: Re: Re: Hoe VET dat Nederland het WK niet gaat halen!!!
| quote: | Originally posted by mellow_head
wow dreig je met een forum-ban kutHollander? Kom het es face 2 face zegge, zielig geval. Ik maak u kapot hoerenjong. fijn he Belgen uitlachen?? the war is on.... |
Idd Yannick, doe eens normaal man...... sjezus, je zet jezelf behoorlijk voor gek.
1 mafkees van NLTA post wat, en je wil meteen alle NLers dood hebben? Doe niet zo triest. Kijk, flamen en plagen etc kan. Maar dor woorden als 'kut' , 'hoerenjong' en dat gezeik over matten maak je jezelf totaal NIET geliefd. Je kan ook overdrijven.
Van de rest van de BETA (en NLTA) replies kan ik lachen, maar als ik jou replies zie zie ik een klein, iel, vroeger teveel geplaagd mannetje die nu ineens heel snel op zijn pik getrapt is.
Relaxed dude, dan leef je langer.
En inderaad ,Remy, mijn held, heeft altijd een grote mond Geweldig 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Jun-07-2005 16:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
Location: Tongeren, Belgium
|
|
|
Jun-07-2005 16:39
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 19:05.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|