|
| quote: | Originally posted by Blik
het is de zaterdag na carnaval, de laatste zaterdag van de carnavalsvakantie dus...... |
dus......
kan ik niet, want ik kom pas op zondag terug, denk ik.
Misschien dit jaar wel op zaterdag.
Maar dan ben ik nog kei lam, dus zal ik zowiezo nie gaan.
___________________
check my website:
www.riechels.nl
|