Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Chili is lekker bezig, eerst 7-0 van Honduras gewonnen en nu 7-0 verloren tegen Spanje


daar gaat je doelsaldo

Old Post Jun-14-2005 21:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Chili is lekker bezig, eerst 7-0 van Honduras gewonnen en nu 7-0 verloren tegen Spanje

Wel belachelijk waarom die kerel rood kreeg. Verschrikkelijk stomme regel dat je de bal niet meer mag aanraken, dat ze dat maar niet gaan invoeren.

Old Post Jun-15-2005 07:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by TranceFool
Wel belachelijk waarom die kerel rood kreeg. Verschrikkelijk stomme regel dat je de bal niet meer mag aanraken, dat ze dat maar niet gaan invoeren.


Zoals de regel nu is ben ik het er ook niet mee eens. Waar die eigenlijk voor bedoeld is; voorkomen het spel te vertragen dan wel de tegenstander belemmeren het spel te hervatten, is wel een goede zaak.

Als men de regels dermate aanpast zodat je bal best aan mag raken om terug te geven aan de tegenstander zou het een goed ding zijn. Trap je de bal weg en neem je de bal een stuk mee, dan is geel op zijn plaats.

Probleem is dat er dan weer grensgevallen zullen zijn.

Overigens was zijn eerste gele kaart wel terecht IMO. Hij trapte de bal onnodig weg.


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-15-2005 09:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daveje
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland

quote:
Originally posted by New Wave
Robin van Persie als eerste. Maar volgens mij was hij niet uitgenodigd. Daarom zit hij nu in een betonnen tent




___________________
There's intelligent life out there...

Old Post Jun-15-2005 10:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for Daveje Click here to Send Daveje a Private Message Add Daveje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms



Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam

quote:
Originally posted by raoel
Zoals de regel nu is ben ik het er ook niet mee eens. Waar die eigenlijk voor bedoeld is; voorkomen het spel te vertragen dan wel de tegenstander belemmeren het spel te hervatten, is wel een goede zaak.

Als men de regels dermate aanpast zodat je bal best aan mag raken om terug te geven aan de tegenstander zou het een goed ding zijn. Trap je de bal weg en neem je de bal een stuk mee, dan is geel op zijn plaats.

Probleem is dat er dan weer grensgevallen zullen zijn.

Overigens was zijn eerste gele kaart wel terecht IMO. Hij trapte de bal onnodig weg.

De eerste wel ja, maar de tweede die fataal was, was natuurlijk belachelijk. Het idee is leuk, maar paar dagen geleden zag ik zelfs een kerel die geel kreeg omdat hij de bal snel uit het doel wilde halen toen hij had gescoord omdat ze achter stonden, lachwekkend.

Old Post Jun-15-2005 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

quote:
Originally posted by TranceFool
De eerste wel ja, maar de tweede die fataal was, was natuurlijk belachelijk. Het idee is leuk, maar paar dagen geleden zag ik zelfs een kerel die geel kreeg omdat hij de bal snel uit het doel wilde halen toen hij had gescoord omdat ze achter stonden, lachwekkend.


Ben ik helemaal met je eens. Gister was het ook bijna zover na een pingel, maar die gast dacht er nog op tijd aan

Als de regel ingevoerd wordt zal je over zulke zaken, als na een penalty, ook duidelijk moeten zijn. Het zal dan wel zo worden dat je de bal na een penalty moet laten liggen voor de tegenstander. Nu zijn er wel eens opstootjes, dat is dan ook verleden tijd.

Die gele kaart van Tim Vincken was overigens nog erger! De Bal ligt voor zijn voeten. De tegenstander moet ingooien en hij wipt de bal omhoog naar de tegenstander en krijgt geel...


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-15-2005 10:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust



Registered: Oct 2000
Location: 013

Spanje en Argentinie waren gisteren erg goed bezig met erg vette aanvallen en (bijna)goals. Zeker 2 grote kanshebbers voor de titel. Ik ben benieuwd wat Nederland vanavond doet. Als zee niet te veel afhankelijk zijn van Quincy kunnen ze ook erg vet komen.

Old Post Jun-15-2005 12:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yarnie
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2001
Location: Leiden, the Netherlands

Gister hele dag in Utrecht gewerkt als vrijwilliger en een hele vette dag gehad. Beide wedstrijden bijna helemaal kunnen zien. China - Oekranie was een hele leuke wedstrijd, veel chinezen die op een leuke manier hun land aanmoedigde. Die nummer 10 van oekranie kan trouwens aardig voetballen, hij schoot hem er gister alleen jammer genoeg niet in, heeft wel wat weg van zlaten. Daarna Turkije - Panama, deze wedstrijd was veel minder dan de 1e en wat zijn die turken irritante supporters zeg, zooitje stoeltjes gesloopt en telkens te fluiten als er wat gebeurde Daarna nog bij de vips geweest om de statistieken door te geven van de wedstrijd en kon nog effe een praatje maken met toernooi organisator harry been. Daarna in de media centrum nog bij de persconferentie geweest die vrij rustig was, ondertussen liepen alle spelers van turkije en panama langs in de mixed-zone waar ze geintervieuwd konden worden.
Na afloop nog effe een drankje gedaan met de andere vrijwilligers. Al met al een vette dag dus. En met de kwart/halve en de finale ben ik er ook bij

Old Post Jun-15-2005 13:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Yarnie Click here to Send Yarnie a Private Message Add Yarnie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

Dan krijgt Utrecht ook eindelijk knappe wedstrijden... tot nog toe is De Galgenwaard het enige stadion want angstvallig leeg is gebleven. Logisch met wedstrijden van Panama, China, Oekraine, Turkije...

Vanavond hopelijk weer genieten van Oranje! Als Quincy maar niet teveel van streek is door de problemen met v. Persie...

Old Post Jun-15-2005 16:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

Japan - Benin 1-1, dus als Nederland vanavond wint zijn we zeker van de 1e plaats

Old Post Jun-15-2005 17:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1



Registered: May 2004
Location: Papendrecht, Netherlands

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Japan - Benin 1-1, dus als Nederland vanavond wint zijn we zeker van de 1e plaats


chill

Old Post Jun-15-2005 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Daveje
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location: Amsterdam, Holland

brazilie en colombia ook al door, brazilie door matig spel en colombia door 2 gouden wissels.


___________________
There's intelligent life out there...

Old Post Jun-15-2005 17:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Daveje Click here to Send Daveje a Private Message Add Daveje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > FIFA WK Voetbal tot 20 Jaar
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackhelp with this tune [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZ Bias - "Neighbourhood" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!