Ja, echt jammer dat ik niet kan op Sensatie.... *PPK Memories* ^Geweldig!
___________________
Komt ie dan (met de trein) he!
Kijk 'm chagerijnig zijn
Heb je weer een shexy chick op t oog? Jp? (avatar)
Dat is Winky het knipoogmeisje
Hey New Wave wat kost zo'n White Widow stekkie ? Je mag er geloof ik vijf legaal voor eigen gebruik kweken ik denk dat ik dat ook eens ga proberen. P.S. JP dat grietje blijft me verbazen elke keer dat ze weer in je avatar op duikt.
Stelletje junkies, haal gewoon thc-crystals bij de shop voor 30 Euro
Ik gebruik geen drugs, ik ben braaf
quote:Originally posted by nwopper Ik gebruik geen drugs, ik ben braaf probeer eens een snoeppie, gaat een hele nieuwe wereld voor je open
quote:Originally posted by jp Dat is Winky het knipoogmeisje Maar serieus, wie is ze? Wat is het verhaal achter de fotow
Zij... zij is de droom van elke man
Hmmm Geen wonder dat de NL man de nederlandse vrouw een krap zesje geeft...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA