Originally posted by The_G0dfather
Hmm ja blijkbaar, kabel TV en abonnement geeft nog behoorlijk wat hits op google
duiddelijk dat ik da ni moet betalen
Je hebt waarschijnlijk enkel de kabel van de living naar uw kamer doorgetrokken, dan moet je inderdaad niets extra voor betalen.
Wist je trouwens dat je voor electriciteit en water moet betalen? Telkens wanneer je in bad gaat en naar de wc, dat kost dus geld.
Jun-18-2005 15:37
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
quote:
Originally posted by X-Tune
Je hebt waarschijnlijk enkel de kabel van de living naar uw kamer doorgetrokken, dan moet je inderdaad niets extra voor betalen.
Wist je trouwens dat je voor electriciteit en water moet betalen? Telkens wanneer je in bad gaat en naar de wc, dat kost dus geld.
i aint not a complete moron
'k dacht alleen dat we hier thuis (zelfs id living) ook niets moeten betalen daarvoor, aangezien ze kijk- en luistergeld afgeschaft hadden
___________________
Jun-18-2005 16:14
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
quote:
Originally posted by The_G0dfather
i aint not a complete moron
Je klinkt wel als een
Jun-18-2005 16:15
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Location: Corleone, Sicilia
quote:
Originally posted by Pumaz
Je klinkt wel als een
woopsie
dat was zelfs geen gewoon inkoppertje meer,
eerder bal op de lijn
ah why the f should i even try to explain my typo
after all
i aint not a complete moron
klinkt anders wel goed da zinnetje
peis dak het nog eens ga typen
mss later
___________________
Jun-18-2005 17:37
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Location: Lebbeke, Belgium
Leuk dat je ermee kan lachen
Jun-18-2005 17:44
Nagib
tranceaddict
Registered: Oct 2004
Location: Netherlands
Als ge tegenwoordig met een modaal loon iets deftigs wenst te huren, dan zijt ge bijna de helft van uw loon kwijt. Zeker als ge alleen wilt gaan wonen en de huur niet kunt splitten met een vriendin/verloofde/echtgenote. Dus ik zou het NIET aanraden. All the useless spending of money is not worth the extra freedom als ge het mij vraagt...
Jun-19-2005 08:29
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk?
Originally posted by djcresto
zijn er werkenden die thuis geld moeten afgeven eigenlijk?
Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren.
Jun-19-2005 09:03
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
quote:
Originally posted by X-Tune
Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren.
Kvind het ook wel normaal dat je iets afgeeft. Maar ken er toch ook een pak die niets moeten afgeven. Geef nu al 3 jaar 250 euro per maand af. Dat maakt een totaal van 9000 euro dat ik al meer had kunnen sparen.
Originally posted by X-Tune
Ja, ik binnenkort. Maar dat is op de meeste plaatsen zo. Ik vind het ook niet meer dan normaal en ik wil dan ook niet op de kosten van m'n ouders leven en er van profiteren.
+1
___________________
I keep the pain of a broken soul ...