|
| quote: | Originally posted by New Wave
OWHH laat ei deze thread maar niet zien. |
Ei kon hier eigenlijk best wel om lachen Maar aangezien het weer in een discussie is uitgelopen die we toch nooit zullen oplossen hier rest mij niet anders dan de regels te hanteren...
Helaas pindakaas. (volgend jaar weer? )
En Chris, van harte natuurlijk, je krijgt wel een lekker biertje van me als we weer in België zijn 
|