Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTA's en boeken lezen...
Lees jij wel eens een 'echt' boek?
You do not have permission to vote on this poll.
vrij regelmatig 10 24.39%
soms wel eens 8 19.51%
slechts heel zelden 8 19.51%
eigenlijk nooit 15 36.59%
Total: 41 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
lemon squash
tranceaddict

Registered: May 2004

voor mijn examen spaans cultuur van de woensdag volgende toffe, ahum, boeken mogen lezen

fernando vallejo - la virgen de los sicarios
manuel vásquez montalbán - quinteto de buenos aires
sylvia iparraguirre - la tierra del fuego
gioconda belli -la mujer habitada
tom dieusaert - koffie & cola

t lezen viel mee, ze op t examen gaan uitleggen, da s nog iets anders

Voor de rest bestaat mijn leesvoer vooral uit kranten (het belangske ), wa roddelboekskes van de vrouwen op kot (flair enzow, best wel lachen), ID&T magazine als ik s door Holland passeer...
Deze zomer van plan 'de leeuw van vlaanderen' nog s te lezen, voor de 2de keer En ook aan te raden , groot cliché I know, maar de Da Vinci-code is echt wel geniete

Old Post Jun-24-2005 18:19  Belgium
Click Here to See the Profile for lemon squash Click here to Send lemon squash a Private Message Add lemon squash to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Awel, die ga ik deze zomer nu eens lezen, de Da Vinci Code en opvolgers...

Old Post Jun-24-2005 18:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

de da vinci code is de opvolger van de rest. de eerste 2 boeken (het juvenalis dilemma, dat behoorlijk zuigt, en het bernini mysterie dat behoorlijk goed is) waren oudere boeken van Dan Brown, ma de uitgeverij heeft die nu herdrukt als "... van de auteur van de da vinci code!!!!"

commercie he

Old Post Jun-24-2005 19:08  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Icone
In Dreams...

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Mijn pa heeft die onlangs allemaal gelezen (incl 'De Geheimen Van ..." reeks), dan weet ik toch waar ze te vinden moest ik der ooit eens zin in krijgen (wat nu vrij onzeker lijkt)

Icone Home
Icone Store -> New Percussion SAMPLE CD here!
Icone MySpace

Old Post Jun-25-2005 15:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Icone Click here to Send Icone a Private Message Visit Icone's homepage! Add Icone to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rhand
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

Goh, lezen

Eeeeenorm veel :P

Voornamelijk fantasy of historische romans. Al kunnen politiek getinte boeken er ook altijd wel in

Tolkien met zijn "In de Ban van de Ring" sucked zwaar
Raymond E. Feist is ook niet dit van dat, maar zijn "Keizerrijk"-serie is inderdaad érg goed.
Beckman is wél goed, voornamelijk dan haar "Kruistocht in Spijkerbroek".
Terlouw, is dat die auteur van "Koning der Katoren"?

Mijn lievelingsauteur for tha moment = Robert Jordan.
Eveneens een fantasy-auteur. Heeft tot nu toe een 10-delige serie geschreven "Rad des Tijds" of "Wheel of Time".

Old Post Jun-26-2005 01:10  Belgium
Click Here to See the Profile for Rhand Click here to Send Rhand a Private Message Add Rhand to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JdDark
_______

Registered: Dec 2000

ik lees veel, alle usual suspects zoals Dan Brown, dan thrillers van oa Jef Geeraerts, Nicci French, ...

ben momenteel bezig met Michael Palin - Himalaya (reisboek), zeer goed boek

Het Geschenk van David Flusfeder over een kerel dat een perfect cadeau zoekt voor 2 rijke vrienden

Bill Bryson - Neither here nor there, nog een grappig reisboek over een Amerikaan die doorheen Europa reisde

en dan nog The Secret History van Donna Tartt, nog maar 1 pagina gelezen

en achter die hoop ga ik weer eens proberen om The Satanic Verses van Salman Rushdie te lezen, ben nog nooit voorbij de 10e pagina geraakt omdat het gewoon zo raar is.

Old Post Jun-30-2005 15:09 
Click Here to See the Profile for JdDark Click here to Send JdDark a Private Message Add JdDark to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Ik lees alleen tuts

online wel te verstaan

edit: Ik heb ooit voor me plezier weleens wat Discworld boekjes gelezen van Terry Pratchet ofzo... en voor school heb ik ooit één boek gelezen (van de 25 die ik had moeten lezen voor m'n eindexamen )

Old Post Jul-01-2005 12:21 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Hehe zelfde hier, uittreksels leren en dan maar zien of ze de makkelijke vragen stellen

Old Post Jul-01-2005 12:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
idd

uittreksels (in de laatste nacht ook allemaal ) en een flinke portie bluf

Uiteindelijk had de docent t van 1 boek door dat ik t niet gelezen had... de rest was ok dus mooi een voldoende

Old Post Jul-01-2005 13:02 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by Rhand

Tolkien met zijn "In de Ban van de Ring" sucked zwaar

booooooooooooo
en waarom? enige deftige reden, en kom niet af met... zen langdradige beschrijvingen

Old Post Jul-01-2005 17:19  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rhand
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2005

quote:
Originally posted by Kaidreas
booooooooooooo
en waarom? enige deftige reden, en kom niet af met... zen langdradige beschrijvingen

Omdat ik vind dat hij de lezer niet continu kan laten boeien. En jawel, zijn langdradige beschrijvingen hebben daarmee te maken. Sommige schrijvers kunnen hun publiek boeien met wat ze schrijven. Hij niet. Mij toch iig niet. Waarschijnlijk zal veel ook te wijten zijn aan het feit dat het boek toch al zo'n 70 jaar oud is en de taal niet meer hetzelfde is gebleven.

En als je trouwens wat meer boeken in dat genre (alla Jordan, Martin en Erikson) leest, dan zal je waarschijnlijk ook wel met mij overeenkomen. Misschien niet in dezelfde graag, maar iig overeenkomen.

Old Post Jul-01-2005 17:39  Belgium
Click Here to See the Profile for Rhand Click here to Send Rhand a Private Message Add Rhand to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. ik ben er zelfs heel blij om. maakt het allemaal zo veel easier om het voor te stellen. wie waar staat, wat voor bomen er staan, welke kleur.
die vent was gewoon te geniaal voor zijn tijd. hij heeft het boek zelf zo geschreven, dat alle maanstanden die hij beschrijft dat die overeen komen heel reis (van de fellowship)
hij maakt geheel nieuwe talen en schriften. omg respect.

nog iets.. alle games (computer, board of cards) die met orks, elfen enz te maken hebben, zijn gebaseerd op zijn werk. kdurf er zelf men communieziel op verwedden dat de meeste fantasy-schrijvers wat spul van hem halen

Old Post Jul-01-2005 17:51  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > BeTA's en boeken lezen...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAny Idea on this One? [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - Viola (Armin Van Buuren Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:56.

Forum Rules: