quote:Originally posted by TOR denk niet dat ze daar op die plaat zitten te wachten Idd, het is een prog label Het zou leuk zijn moesten ze de (nieuwe) breaks mix ook releasen, maar er komen alleszinds nieuwe remixes
quote:Originally posted by Pumaz Signed to Sentient Audio Collective, we moeten juist nog op het contract wachten that's the stuff, good work
___________________ 12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix) The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)
quote:Originally posted by Jasperovitsj Kga hem straks zeker draaien, ben is benieuwd hoe hij live klinkt Klonk eigenlijk best wel vet Strings klonken heel mooi en zuiver, en de kick was ook lekker powerful!!
___________________ www.dj-vega.net
Oh kijk eens aan, een remix pack Heb ik weer wat om aan te knutselen... Alleen jammer dat ik de versies die al uit zijn nog niet heb gehoord :/ Anyway... Nieuw voerrr Oh, en vet dat t gesigned is natuurlijk
quote:Originally posted by Jasperovitsj Klonk eigenlijk best wel vet Strings klonken heel mooi en zuiver, en de kick was ook lekker powerful!! TOR heeft het nummer gered door die strings te maken De kick is wel van mij, die klinkt zo vet door de eigenaardige compressie
Congrats! Ik vermoedde al een tijdje dat het om SAC ging
quote:Originally posted by Blue Sky 99 Congrats! Ik vermoedde al een tijdje dat het om SAC ging Het is ook niet moeilijk geweest sinds ik hen allemaal in mijn MSN lijst heb staan
Ik heb net met de baas van SAC gepraat, zoals het er nu uitziet komt de track uit in oktober
quote:Originally posted by Pumaz Ik heb net met de baas van SAC gepraat, zoals het er nu uitziet komt de track uit in oktober Waw zeg, juist eens geluisterd. Tis zeker de moeite. Proficiat met het contract! We zullen nog van u horen neem ik aan.
Er is nu ook een EnigmaT cut Whiii the cutmaster likes us
Vanuit welke set dan?
Eentje van Freezel