Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Première impression
Que pensez-vous de ce titre ?
You do not have permission to vote on this poll.
peu d'intérêt, commerciale 8 36.36%
cheese à mort 1 4.55%
dance de qualité 6 27.27%
pure trance comme je l'aime 1 4.55%
nulle, nulle...nulle ! 5 22.73%
autre opinion (à préciser...) 1 4.55%
Total: 22 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by d&b
je suis assez d'accord, perso j'y vais pour la musique ET le show. ce que dégage le dj est assez important pour moi. ca ne veut pas dire qu'il doit faire le fou ou bien tjrs s'amuser avec le public.

Qui a pensé à Judge Jules là ? hein, qui ?qui ??

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jun-30-2005 11:41  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Moi...

J'm'en souviendrais tjrs de ce gars la a la TE...

Old Post Jun-30-2005 11:49  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by stanymi
Qui a pensé à Judge Jules là ? hein, qui ?qui ??

Que passa con Judge Jules?

Old Post Jun-30-2005 11:51 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

quote:
Originally posted by choukri
...C'est pas au DJ de mettre le show..
Le DJ doit rester qu'un maillon de la chaîne et nous les seuls juges...

C'est une fort jolie plaidoierie Choukri, j'ai beaucoup apprecié, et je suis d'accord avec toi!

Je me rend compte que, c'est vrai, ca fait limite bete de foire. Il est la pour faire son job, et se faire plaisir ainsi qu'aux personnes presentes, et il se fait fustiger de photo etc...
Ca fait vraiment "le mec il est la pour distraire par sa presence, et non plus par son Son." C'est vrai, d'un cote, j'trouve ca irrespectueux!

Old Post Jun-30-2005 12:37  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by JLP
Moi...

J'm'en souviendrais tjrs de ce gars la a la TE...

lol clair la honte... avec haddiwell là... du grand n'importe quoi.

Old Post Jun-30-2005 12:46  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

100 d'accord avec toi Choukri très bons arguments!

Moi j'ajouterais que j'ai pas besoin que le dj me dise d'applaudir et de jumper pour le faire, s'il passe de la bonne musique ça se fera tout seul. J'ai déjà fait pas mal de boites et vu pas mal de dj's très connus y jouer et à part 2 ou 3 qui bougeaient bcp tous les autres étaient "normaux" et ne faisaient pas tout ce cirque. Je dirais même plus, ici en Belgique si même le meilleur dj commence à bouger un peu trop, il va être mal considéré par le milieu.

Old Post Jun-30-2005 15:42  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by choukri
[...]

Amen ma poule je commençais à me sentir seul

Old Post Jun-30-2005 16:14  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Pour moi, un Dj, c'est ca :

Un Dj on va pas le voir pour ses beaux yeux, on va le voir pcq on sait qu'il pond des bons sets.

Et je pense que c'est le public (en plus de la musique elle meme bien sur) qui fait l'ambiance.

A la TE Buuren il bougeait bien, il tappait bien dans ses mains, et y'avait pas une bonne ambiance pour autant.

Old Post Jun-30-2005 17:17  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

arretez de vous positionner en tant que dj et/ou homme très calé sur le son. positionnez vous en tant que clubber et là vous verrez en quoi le "show" dj est important...

Old Post Jun-30-2005 17:39  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by _ Andy _
arretez de vous positionner en tant que dj et/ou homme très calé sur le son. positionnez vous en tant que clubber et là vous verrez en quoi le "show" dj est important...

Depuis le départ je pense clubber. & Music, Music, & Music Only

Old Post Jun-30-2005 17:48  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
de toute facon on sera jamais d'accord. tout dépend pour quoi on va en club ou en rave.

si dans notre tete seule la musique est importante il est bien evident qu'on aura pas le meme avis que si tout l'environnement est important. et tant mieux.

Old Post Jun-30-2005 18:02  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

tiens un débat PvD vs Tiesto, ca manquait ça ...

Old Post Jul-01-2005 10:02  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Première impression
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID dark-ish trance tune [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMoogwai - The Labyrinth [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:16.

Forum Rules: