Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Besoin de votre avis!
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Adrien
Senior tranceaddict

Registered: Jan 2005

Yoji Biomehanika

Old Post Jul-12-2005 02:25  France
Click Here to See the Profile for Adrien Click here to Send Adrien a Private Message Visit Adrien's homepage! Add Adrien to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by JoeHell
Tu parlerais pas de la soirée Rank1 et Alex MORPH ?
Si c'est le cas, le problème venait surtout du choix dans la date (et pas le doigt dans...) : un soir de match de coupe du monde !!! --> suicidaire quand on connait le goût des Allemands pour le foot, Allemands qui se seraient déplacés en nombre dans un samedi soir standard, pour peu qu'il y ait eu du flyage avant aux entrées des boîtes frontalières. Pour ma part, c'était une soirée exceptionnelle.

Ah m****, je savais pas ça ...
Bon, enfin on va pas s'apesantir sur la question, c'est du passé maintenant.

Old Post Jul-12-2005 07:49  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Les DJ's suisses sont très bien. Pense aussi aux DJ's hardstyle (max b grant, lady tom etc...)

J'vais pas me faire des amis sur ce coup là

tant pis !!!

Old Post Jul-12-2005 08:27  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by thetrancer303
Les DJ's suisses sont très bien. Pense aussi aux DJ's hardstyle (max b grant, lady tom etc...)

J'vais pas me faire des amis sur ce coup là

tant pis !!!

On n'est pas censé pousser un peu la trance face à a déférlante Hardstyle?

Deja vu Phynn au MOA c'était bien bon! Je vous le conseille!

Old Post Jul-12-2005 08:37  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by DJule
On n'est pas censé pousser un peu la trance face à a déférlante Hardstyle?

Tu sais en France la déferlante hardstyle ne déferle pas tant que ça.

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jul-12-2005 09:09  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Deja vu Phynn au MOA c'était bien bon! Je vous le conseille!

Idem!C'était quand?On s'est peut etre deja croisé la bas alors?

Old Post Jul-12-2005 09:20  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Defcon_7
Tu sais en France la déferlante hardstyle ne déferle pas tant que ça.

Eh ben vous avez bien de la chance. Nous on n'a plus que ça au MAD. BERK.

quote:
Originally posted by severnayaprods
Idem!C'était quand?On s'est peut etre deja croisé la bas alors?

Euh... me souviens plus de la date... y'a genre 3 mois... au MOA. On s'est peut-être croisés oui.

Old Post Jul-12-2005 09:36  Switzerland
Click Here to See the Profile for DJule Click here to Send DJule a Private Message Visit DJule's homepage! Add DJule to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

perso, si j'avais la chance de pouvoir organiser des soirées avec des guests trance dans la boite ou je suis resident, je dirais sans hesiter:

MIKE, pour son energie et la qualité de ses sets
Cor Fijneman ou Jochen Miller> les deux te retournent un public meme pas tres a fond sur la trance, c vraiment des djs de club.
Precision> jamais vu mais d'aprés les commentaires que vous avez donné de sa soirée... immanquable
Koris> j'aimerais vraiment pouvoir le faire venir un jour

http://myspace.com/djshredr

Old Post Jul-12-2005 09:49  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Euh... me souviens plus de la date... y'a genre 3 mois... au MOA. On s'est peut-être croisés oui.

Ah mince je savais pas qu'il était revenu au MOA cette année...Moi c'était lors de l'after de la Lake l'an dernier...De toutes facons va falloir que je remette les pieds bientot au MAD et au MOA...Ma derniere sortie Suisse remonte à il y a 6 mois

Old Post Jul-12-2005 09:50  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by severnayaprods
Ah mince je savais pas qu'il était revenu au MOA cette année...Moi c'était lors de l'after de la Lake l'an dernier...De toutes facons va falloir que je remette les pieds bientot au MAD et au MOA...Ma derniere sortie Suisse remonte à il y a 6 mois

T'es sur que tu connais encore le chemin? lol

Signum au MAD à ne pas louper la 1er week-end d'aout.

Old Post Jul-12-2005 10:27  Switzerland
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Above & Beyond 6
Phynn 4
G&D 4
Thrillseekers 4
Menno De Jong 4
Markus Schulz 4
MIKE 3
Mark Norman 3
Airwave 3
Lange 1
Signum 1

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Jul-12-2005 10:27  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJule
Supreme tranceaddict

Above & Beyond 7
Markus Schulz 5
G&D 5
Phynn 4
Thrillseekers 4
Menno De Jong 4
Airwave 4
MIKE 3
Mark Norman 3
Signum 2
Lange 1
Mark Otten 1
Luke Chable 1

Old Post Jul-12-2005 10:46  Switzerland

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Besoin de votre avis!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother beautiful track to identify (#10) [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThree Drives - Signs from the universe [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:09.

Forum Rules: