Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Mina kompisar och jag sitter och diskuterar det där ofta. Tog till och med upp det med Johnny på Monday bar.
Ska man bara sälja sig för att få större fester och djs eller ska man inte sälja sig alls utan kämpa och hoppas att någon vill sponsra???

Vi vill ha bättre häftigare fester men utan alla snobbarna... men utan pengar så går det ju inte!?

Jag funderar oxå på ifall man bara borde ge upp...

Old Post Dec-14-2001 16:12  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

Ge upp röstningen eller monday bar....antar röstningen.... Fan jag känner så jävla många som går in varje dag och röstar nu...ändå sänks det....något fuffens e på G......tror att vi bara kan ge upp....


___________________

Old Post Dec-15-2001 17:00 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Memento
Senior tranceaddict



Registered: Aug 2001
Location: Uppsala, Sweden

Vi kan ju inte sluta helt plötsligt! Nu har vi fått folk att börja rösta så då kan vi lika bra fortsätta. Härkena på Yo kanske fuskar, men om vi ger upp så behöver dom ju inte ens göra det. Jag fortsätter. Har satt sidan som startsida så att jag inte skall glömma rösta

Old Post Dec-17-2001 00:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Memento Click here to Send Dj Memento a Private Message Add Dj Memento to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

intressant är att om man lägger ihop % för varje ställe så kommer man inte upp i 100% utan 99,9%....

Old Post Dec-17-2001 00:19 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

hmmm men det kanske finns decimaler som inte visas reveal?

Jag känner skimånga som går in varje dag nu...men det verkar bara sänkas Vi försöker iaf


___________________

Old Post Dec-17-2001 06:37 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: stockholm

men vaddå...
för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten.

i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno.
finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella?
det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert.
men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också.
ju bredare publik, desto fler fester.
visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester.

men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna...
eller har jag fel?

om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör.


___________________
bring the power back to the streets, where the people live
http://teknique.se

Old Post Dec-18-2001 19:49  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen



Registered: Aug 2001
Location: Stockholm, SWEDEN

Fram till imorrn 16:00... det är nog rätt så kört skulle jag tro...

Old Post Dec-19-2001 21:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar



Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris

quote:
Originally posted by tjockis
men vaddå...
för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten.

i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno.
finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella?
det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert.
men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också.
ju bredare publik, desto fler fester.
visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester.

men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna...
eller har jag fel?

om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör.


Kan jag hålla med om delvis....varför inte starta en ny thread om detta?


___________________

Old Post Dec-20-2001 14:30 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict



Registered: Sep 2001
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by tjockis
men vaddå...
för att nånting ska bli allmänt accepterat måste det juh användas av hela allmänheten.

i tyskland lyssnar 60% av hela landets befolkning på techno.
finns där en massa fester som är skitdåliga och kommersiella?
det lär det juh göra, i en skitstor utsträckning också säkert.
men juh mer kommersfester, desto fler bra fester också.
ju bredare publik, desto fler fester.
visst, det blir mer skit, men också mer kvalitetsfester.

men det är juh genom kommersfester man håller idioter borta från de riktiga festerna...
eller har jag fel?

om man ska ha en fet fest för bra människor ska man ju GIVETVIS ha den på samma dag som en kommersfest så att de döda fiskarna får följa med strömmen som de alltid gör.


vi har diskuterat det här förr och tjockis har helt rätt


___________________
Ohm Nama Shivaya

Old Post Dec-21-2001 02:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Rösta för att få ett bättre nattliv i Sverige!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOld ID no 4 [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAlicia - Hasta La Vista (Club Beach Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:24.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!