Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > LOST : Les Disparus de TA-FR
Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
yanke2
tranceaddict

Registered: Dec 2004

Jviens de voir que G t Lost lool ^^ mais ca y é on ma retrouvé ^^

Old Post Jul-25-2005 19:36  France
Click Here to See the Profile for yanke2 Click here to Send yanke2 a Private Message Add yanke2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Steve-Austin
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by Eagle`

anyhow LOst Saison 2 commence en septembre

Je suis déjà dans les "starting blocks".

Old Post Jul-25-2005 20:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Steve-Austin Click here to Send Steve-Austin a Private Message Add Steve-Austin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by Steve-Austin
Je suis déjà dans les "starting blocks".

Tu l'as dit

Old Post Jul-26-2005 07:48  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LandOfTrance
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

C'est bon, je suis revenu.

C'est vrai que je ne poste pas bcp mais je lis régulièrement.

Le problème avec des "vieux" forums comme celui-ci, c'est qu'ya déjà une sorte de "communauté" d'anciens qui se connaissent et qui délirent entre eux (je ne dis pas que c'est voulu), et puis quand on est un membre récent on se dit qu'on va déranger...

Old Post Jul-26-2005 18:06  France
Click Here to See the Profile for LandOfTrance Click here to Send LandOfTrance a Private Message Visit LandOfTrance's homepage! Add LandOfTrance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sbastien4678
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2004

quote:
Originally posted by LandOfTrance
C'est bon, je suis revenu.

C'est vrai que je ne poste pas bcp mais je lis régulièrement.

Le problème avec des "vieux" forums comme celui-ci, c'est qu'ya déjà une sorte de "communauté" d'anciens qui se connaissent et qui délirent entre eux (je ne dis pas que c'est voulu), et puis quand on est un membre récent on se dit qu'on va déranger...

Tu peux faire tes preuves en postant régulèrement..
Plus tu postes, plus tu acquiers de la notoriété car tu deviens un membre actif de la communauté.

Old Post Jul-26-2005 18:26  Belgium
Click Here to See the Profile for sbastien4678 Click here to Send sbastien4678 a Private Message Add sbastien4678 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaCkFiRe
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by plouf02
Sont ailleurs

Il me semble avoir vu des posts de jeep et tux ici récemment Et y'en a quelques un qui passent de temps en temps sur HFR.

Sony MDR-V700

Old Post Jul-26-2005 19:03  France
Click Here to See the Profile for BaCkFiRe Click here to Send BaCkFiRe a Private Message Add BaCkFiRe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by LandOfTrance

Oui c'est sur. Disons qu'il faut se lancer, pour ma part j'ai lu un certain temps (1 an et demi), en postant très peu.
Puis généralement un facteur d'intégration est soit: une forte activité sur le forum (certains nouveaux s'intègrent très rapidement), prise part aux délires etc, ou alors rencontre de certains TA-Frs IRL. Souvent c'est ce qui déclenche.

Old Post Jul-26-2005 20:51  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by LandOfTrance et puis quand on est un membre récent on se dit qu'on va déranger...

..et on a tort. Quoi qu'en pensent certains, tout le monde est le bienvenu ici et plus on est, mieux c'est.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-27-2005 08:27  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
E-Trancer
Say what

Registered: Feb 2001
Monkey Dancer 2

Coucou.
Joyeux anniversaire
Joyeuses pâques
Happy Halloween
Joyeux noël
Bonne année

Old Post Jul-28-2005 17:38  France
Click Here to See the Profile for E-Trancer Click here to Send E-Trancer a Private Message Add E-Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
LoginZ
Veteran in training

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by Spad
There's just too many people these days. The sense of community has disappeared because nobody knows any other ******. edit: censorship It rhymed with trucker.

Nobody's "got lives", that's a blatent lie

c'est marrant ça mais les ukta aussi ont leur coup de spleen....

rien de plus vrai que ce que Spad a dit...

quote:
Originally posted by Martin McG
the list is endless of MIA UKTAs

http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=1

Old Post Jul-28-2005 20:26 
Click Here to See the Profile for LoginZ Click here to Send LoginZ a Private Message Add LoginZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004
Re: Re: Re: LOST : Les Disparus de TA-FR

quote:
Originally posted by BaCkFiRe
Il me semble avoir vu des posts de jeep et tux ici récemment Et y'en a quelques un qui passent de temps en temps sur HFR.

HFR c'etait mieux avant

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Jul-28-2005 20:46  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by stanymi
..et on a tort. Quoi qu'en pensent certains, tout le monde est le bienvenu ici et plus on est, mieux c'est.

C'est toi qui dit ça ???

Tes accueils sont légendaire pourtant...

Old Post Jul-28-2005 22:35  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > LOST : Les Disparus de TA-FR
Post New Thread    Post A Reply

Pages (18): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease help me ID this tune!! [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPerfecto Allstarz - "Reach Up" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:27.

Forum Rules: