Originally posted by Eye-Riz NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
[battle mode] pats! nog een keertje! [/battle mode]
NEEEEEEEEE!!! niet weeerrrrrrrrrrrrrrrrr
Dec-15-2001 15:30
Dr Mystical
Senior tranceaddict
Registered: May 2001
***Zucht***
Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort
Wanneer is de volgende &joi??? Dan kom ik zeker, al moet ik ze meeschoppen.
Iedereen die wel gaat, have phun, zal haast wel lukken, want Eye-Riz draait lekker
Dec-15-2001 20:27
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
joh, Mystical, niet zeuren, gewoon komen! Je kent mij, Dago komt ook, en verder komen er allemaal mensen die niet te beroerd zijn om met je te kletsen
geintje hoor, ik snap best wel dat je niet in je eentje wil komen. Hoewel ik het altijd wel erg leuk vind juist om alleen te gaan stappen. Leer je nog eens mensen kennen
Fijne avond in ieder geval!
Dec-15-2001 20:45
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Dec-15-2001 20:53
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
tnx Optimus...
Het was weer erg leuk, ben nog wakker, zitten hier lekker met stel vrienden thuis
Dus ons feestje is nog niet afgelopen. Hoewel ik maandag mijn eerste werkdag heb, ojeeeee! Toch maar eens gaan slapen dan
Dec-16-2001 12:04
Miss Proximus
titelloos
Als jullie ook altijd allemaal naar Utrecht gaan...dan willen jullie vast ook wel oud&nieuw vieren in Leeuwarden
Dec-16-2001 12:25
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
miss P, er was niemand van TA hoor, allemaal luie donders hierzo!
als ze een keer zouden zijn geweest, zouden ze wel trug komen. Heb Alpha of New Wave.
Dec-16-2001 12:32
Miss Proximus
titelloos
Ik ben niet alleen een luie donder, maar ook nog een blutte, een moeie, een gestresste, een in-uithoek-wonende TRUT
Dec-16-2001 12:37
New Wave
We are all a number......
Re: ***Zucht***
quote:
Originally posted by Dr Mystical Nou lekker is dat. Zit ik me te verheugen op een avondje &joi, laten me vrienden me in de steek. De ene mag niet van z'n ouders, de ander is ziek. Oke, ze kunnen er zelf niet zoveel aan doen, maarja. Ik heb niet echt zin om alleen te gaan, dus wordt het vanavond maar weer A'foort
WA THA FHA!!!!!!!!....je gaat toch niet in Amersfoort stappen.........en als je me gaat vertellen dat je naar de Karseboom gaat dan IGNORE ik je hoogst persoonlijk ......vuile kutkakkers daar........nerds..........
aaaaahhhhhhhhh heerlijk
Dec-16-2001 22:32
Dr Mystical
Senior tranceaddict
Dat zijn geen grappen!!!
Ik kan vol trots zeggen dat ik nog nooit in de Karseboom ben geweest, argh bah.
Tja, als je in het oh zo gezellige Soest woont, waar alles om 2 uur al dicht moet zijn, heb je niet veel keus, of je gaat naar Utrecht met de trein, of je gaat naar Amersfoort of Hilversum op de fiets. De Rumours in Amersfoort is wel redelijk oke (nix vergeleken bij alles in Utrecht natuurlijk).
Dec-16-2001 22:42
Eye-Riz
Koekiemonster Addict
nou, Utrecht heeft anders niet veel hoor. De Winkel van Sinkel en de Axl zijn kut, De Vloer, Tivoli en Ekko hebben soms drum&bass of jungle en sporadisch techno, maar de diepere trance die ik zoek, kan ik in Utrecht niet vinden. Vandaar ook onze eigen feesten.
Utrecht sux qua uitgaan!
Dec-17-2001 17:17
Kruimeltje
tranceaddict in training
Registered: Jun 2001
iedereen heeft echt weer een superleuke avond gemist!!!
En dat is alles wat ik te melden heb,want ik ben nog gaar van het weekend