Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto @ inox Festival Lyon le 08/10/05
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raph93
Red Eye to Tel Aviv

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by NeoWave
et t'as des news de la copine de stan ?

[pourissage de topic]

[/pourissage de topic]

PRYDAddict | fiché au grand VANDITisme | jump the next plane to...EWR, TLV, LAX, LAS, SFO, DEN...

Old Post Aug-08-2005 08:48  France
Click Here to See the Profile for raph93 Click here to Send raph93 a Private Message Visit raph93's homepage! Add raph93 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
comme il est tout pourrissé le topic maintenant... pfff

bon alors et ce festiv c'est quoi ?

Old Post Aug-08-2005 08:52  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj dany lyon
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

Bon je rentre juste de NO, et je vois ce post...

Le truc c'est que si c'est à Eurexpo, ce serait en même temps qu'un autre event ... La Foire Internationale de Lyon.

Au pire on se mangera un pâté de tête avant avec des grattons ....
HUMMMM

Bon, je cherche cette après midi, je suis chaud là, je dors encore à moitié, je trouve les infos d'ici ce soir.

Old Post Aug-08-2005 09:43  France
Click Here to See the Profile for dj dany lyon Click here to Send dj dany lyon a Private Message Visit dj dany lyon's homepage! Add dj dany lyon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
On commence bien la semaine... vais-je bien la finir ???

Old Post Aug-08-2005 10:11  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

certains parlent du double mixte à la doua aussi

le top d'un point de vue purement acoustique serait à la halle tony garnier ( mais faut pas rever ) ou à la rigueur au transbo,

Old Post Aug-08-2005 10:21  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by NeoWave
et t'as des news de la copine de stan ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-08-2005 15:12  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DouDou
Junior tranceaddict

Registered: May 2005

Ca Fait Plaisir de voir cette info Parce que après une journée au guichet de la Poste...j'allais tuer tous les clients

Old Post Aug-08-2005 16:20  France
Click Here to See the Profile for DouDou Click here to Send DouDou a Private Message Add DouDou to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

a ce que je vois ce que mavais dit le manager de tiesto prend vraiment forme... il va se faire la france en 2005 2006!!!!
c bien a voir si jy serai a lun ou lautre maintenant...

Old Post Aug-08-2005 18:35 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by tracid
certains parlent du double mixte à la doua aussi

le top d'un point de vue purement acoustique serait à la halle tony garnier ( mais faut pas rever ) ou à la rigueur au transbo,

Le double mixte ca serait plus petit que l'eurexpo tout de suite ^^ Mais suffisant je pense. Sinon comme tu dis le top serais La Hall Tony Garnier, ca serait le pied

Old Post Aug-08-2005 18:40  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djbach
tranceaddict

Registered: Nov 2004

Ben au depart ca devait se faire a l'espace double mixte a la doua.A part si ca changé depuis?

Old Post Aug-08-2005 19:39  France
Click Here to See the Profile for djbach Click here to Send djbach a Private Message Add djbach to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by stanymi

He he ...

Old Post Aug-08-2005 19:47  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ptit_tom
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2004

Au Transbo ce serait vraiment bien en tout cas la rentree s annonce bien sympathique

- JUSTICE @ D! Club - 21/12/07

Old Post Aug-10-2005 07:15  France
Click Here to See the Profile for ptit_tom Click here to Send ptit_tom a Private Message Add ptit_tom to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Tiesto @ inox Festival Lyon le 08/10/05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknow HardTrance/HardHouse [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCroydon Dub Heads - "Your Lying "(Dirt Devils Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:46.

Forum Rules: