Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De grote Tiesto draad
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Tom Lont
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2000

Je kan zeggen wat je wil, maar het blijft een relaxte gozer.

Old Post Aug-19-2006 10:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tom Lont Click here to Send Tom Lont a Private Message Add Tom Lont to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Mee eens. Zonder als fanboy over te komen bewonder ik hem enorm om wat hij gepresteerd heeft en voor elkaar gekregen heeft, bovendien een fantastisch karakter en persoon. Zijn mixtechnieken zijn dan niet altijd even uitstekend te noemen, maar zijn platenkeuze is gewoon subliem. Bovendien luister ik 100x liever naar zijn mixen dan naar de computergestuurde mixen waar sommige "DJ's" denken mee te kunnen scoren.

Old Post Aug-19-2006 13:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat met Maxi van Faitless.... Ik vind hem bagger...elke plaat die hij uitbrengt lijkt slechter te worden...die piratenplaat was al slijk, maar deze is gewoonweg nog slechter.

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-19-2006 17:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Mee eens. Zonder als fanboy over te komen bewonder ik hem enorm om wat hij gepresteerd heeft en voor elkaar gekregen heeft, bovendien een fantastisch karakter en persoon. Zijn mixtechnieken zijn dan niet altijd even uitstekend te noemen, maar zijn platenkeuze is gewoon subliem. Bovendien luister ik 100x liever naar zijn mixen dan naar de computergestuurde mixen waar sommige "DJ's" denken mee te kunnen scoren.

Ik flame je niet hoor, maar ik wil graag weten waarom je hem elk jaar op nummer 1 hebt staan. Volgens mij verdient hij dat echt niet (meer).

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Aug-19-2006 18:50 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.

Old Post Aug-19-2006 21:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004
^eens

Old Post Aug-20-2006 00:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj_Day-V Click here to Send Dj_Day-V a Private Message Add Dj_Day-V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Chicane
Platenkeuze. Zijn set tijdens de Volvo Tour rond de Erasmusbrug in Rotterdam was fenominaal te noemen. Bij elke plaat die Tiesto draait krijg ik óf een goed gevoel bij óf een mooie herinnering. De manier waarop hij die platen indeeld, wanneer welke plaat gespeelt wordt e.d., kan geen enkele DJ evenaren. Armin mixt misschien beter, maar die draait kwakkeloos saaie rotplaten achter elkaar aan. Zit geen lijn, geen 'verhaal', geen emotie in, maar gewoon kwakkeloos aan elkaar rijgen van platen.

meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.

Old Post Aug-20-2006 07:22  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by magrec
meen je dat serieus?? Ik vind tiesto juist 1 van de dj's met de slechtste set programmering op het moment. Ik neem alleen al die tracklist van tiesto in de panama als voorbeeld.

+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Aug-20-2006 09:21 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Dat eeuwige beoordelen van een DJ met een tracklist!! Hahhahaa was je erbij? NEEEEE!!! beoordeel het dan ook niet... Je kan een boek toch ook niet beoordelen door alleen de eerste regel van een hoofdstuk te lezen... Maarja het is altijd al geweest en het zal altijd blijven... Ik heb ook wel is dat ik iets van Tiesto luister dat ik denk van dit is niet het beste wat hij gedaan heeft maar als ik dan van de week weer in Panama sta is dat een Universum van verschil...

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-20-2006 09:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Matthijs
On fire!

Registered: Jun 2001

Even wat anders; heeft iemand eigenlijk een idee waarom tiësto deze zomer niet op ibiza draait?

Old Post Aug-20-2006 14:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Matthijs Click here to Send Matthijs a Private Message Add Matthijs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by AirPole
+1

Van een soort Magik Journey kan je bij Tijs ook al niet meer spreken. Ik vind zijn tracklistings ook niet denderend.

Dat heb ik bij Tiesto juist wel, hij neemt je echt mee een op een avontuur, wat op en neer gaat. Maarja hier zullen de meningen altijd wel over verdeeld blijven.

Old Post Aug-20-2006 15:31 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

quote:
Originally posted by MaGiK54
Wat vinden jullie van zijn nieuwe plaat met Maxi van Faitless.... Ik vind hem bagger...elke plaat die hij uitbrengt lijkt slechter te worden...die piratenplaat was al slijk, maar deze is gewoonweg nog slechter.

om eerlijk te zijn vind ik dit meer een Faithless-nummer in de Tiesto remix dan een 'eigen' productie van Tiesto...

Old Post Aug-20-2006 22:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > De grote Tiesto draad
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPvD - Arches 2000 Track 7 [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOsiris - From East To West [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:38.

Forum Rules: