Originally posted by YoraY
הבנות בארץ על הפרצוף
איפה בחו"ל בנות מזדיינות על ימין ועל שמאל..... פה כל אחת שומרת על
הכוס שלה כאילו היה מכרה זהב חושבת שסקס יהפוך אותה לזונת רחוב
חחחחח
אתה יודע מה, נראה לי שאלה אתם אלה שהפכתם אותנו לכאלה...
כל בן שמזיין הרבה יוצא גבר בת שמזיינת הרבה יוצאת שרמוטה ..
מה נשמע דפוק לגמרי.. אבל ייקח לזה זמן עד שכל הבנות בעולם יתחילו לחשוב אחרת...
לך תבין...
Aug-18-2005 17:27
DJ-Kreing^^
Syncope
Registered: Jul 2001
Location: rothland
וואלה שחר...שמע אין אפס
לפי הדרך חשיבה שלך עכשיו אתה תאכל כאפה לפנים מהחיים במוקדם או במאוחר...
אתה עושה לי לא בא לעשות דאווינים...וואלה כל הדיבור שלך פה הוא דאווין אחד גדול, אם לא שמת לב.
צודק אחי לא ראיתי אותך במציאות וסבבה לגמרי שאתה תופס מעצמך כל הכבוד
לא מבין אבל מה הלחץ להתלהב ולהוכיח את זה לכולם בפורום מסכן באינטרנט...וואלה לא מבין...
ולמה אתה לא יודע להתמודד עם דרך חשיבה אחרת משלך? מה נראה לך רק אתה צודק, רק המילה שלך קובעת וואלה לא...יש דעות ויש אנשים שזה נשמע להם גיבוב אין מה לעשות תתמודד
ועזוב גם תקטע הזה של כולכם מכוערים בתולים אפסים ורק אני דוגמן על
למה זה לא בא בטוב...מה גם שאין לך על מה להתבסס שאתה אומר את זה
___________________
"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."
--=My Music=--
Aug-18-2005 18:47
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
שחר אני יגיב בקצרה הפעם
אתה נראה טוב חבל על הזמן מזיין המון דוגמניות יש לך חברה כוסית ואתה מחזיק איזה בת שאתה רוצה בכיס הקטן שלך
אבל יש לך גישה חרא
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-18-2005 19:12
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by sh33p
שחר אתה ילד קטן
ועובדה שאתה חושב שהעולם סובב סביב יופי, בגדים, לזיין דוגמניות והחלטות כמו
מה לשים על השיער בבוקר? דקס או חימר
למה באמת נראה לך שכל גבר כאן ירצה להיות עם בחורה שנראית כמו דוגמנית
הרי חוץ מסקס מה כבר אפשר לעשות איתה
אולי בגלל שאתה דוגמן אז דוגמנית מתאימה לך, תוכלו לדבר כל היום על בגדים ושיער...
תאמין לי חברה שלי לא נראית כמו דוגמנית
אבל היא מביאה לי הרגשה כזאת טובה שאני בחיים לא ירצה להחליף אותה בשום דוגמנית
ואני בטוח שגם מרבית חברי הפורום חושבים כך
קיצור תסיפורים שלך ספר לחברים שלך
די עלוב מצידך לעשות פוזות על אנשים באינטרנט
אני בטוח שהרוב פה רק צוחקים מהתגובות שלך, כמוני...
שמע
נכון יש לי חבר שהוא עם חברה שלו שנה וחצי והוא אומר היא לא דוגמנית אבל הוא אוהבתה והכל
יש בנים כאלה
אבל וואלה אני לא ימשך לבחורה אם היא לא עומדת בדרישות שלי
אני לא כמו כל חברי הפורום אני יוצא עם מישהי שמושכת אותי ועומדת בכל הדרישות שלי ולא מתפשר
וזהה לא קשור לעשות פוזות למה שאני התחלתי לכתוב בטרד הזה לא באתי לעשות פוזות עניתי לבנאדם על מה שהוא רצה
אנשים קינאו אז פתחו תפה
ועל הזין שלי מי שצוחק תיודע אנשים צוחקים מקינאה
יש לי חבר שצוחק עלי שאני אפסנאי והוא תקוע בחמ"ל בעזה עם פרופיל של ג'ובניק ויציאות של קרבי
בזמן שאני יוצא מהבסיס ב 1-2 כל יום
quote:
Originally posted by Tarantula
אתה פשוט ילד מסכן... אין לי יותר מה להגיד לך...
אני לא הולכת לרדת לרמה שלך עכשיו
ואת הבולשיט שלך תשאיר לעצמך..
מי אתה לעזאזל שתדבר אליי ככה? איזה אומללה ואיזה חרטות מכרתי לך?!
תיזהר לדבר אליי ככה אין לי כוח אליך
אתה תקטול לי תתחת....
ומזה תיצא גיבור גדול ?! מכמה שטויות שתגיד עלי?
לך לך תזיין אחת מדוגמניות שלך ותרגיע
אם את כזה גבר תבוא לפה ותראה לי...אני מעצמי לא מתביישת
תעלי לפה דקה תתמונה שלך זה יהיה הכי קטילה בארץ בלי שאני ידבר אפילו חחחחח
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
וואלה שחר...שמע אין אפס
לפי הדרך חשיבה שלך עכשיו אתה תאכל כאפה לפנים מהחיים במוקדם או במאוחר...
אתה עושה לי לא בא לעשות דאווינים...וואלה כל הדיבור שלך פה הוא דאווין אחד גדול, אם לא שמת לב.
צודק אחי לא ראיתי אותך במציאות וסבבה לגמרי שאתה תופס מעצמך כל הכבוד
לא מבין אבל מה הלחץ להתלהב ולהוכיח את זה לכולם בפורום מסכן באינטרנט...וואלה לא מבין...
ולמה אתה לא יודע להתמודד עם דרך חשיבה אחרת משלך? מה נראה לך רק אתה צודק, רק המילה שלך קובעת וואלה לא...יש דעות ויש אנשים שזה נשמע להם גיבוב אין מה לעשות תתמודד
ועזוב גם תקטע הזה של כולכם מכוערים בתולים אפסים ורק אני דוגמן על
למה זה לא בא בטוב...מה גם שאין לך על מה להתבסס שאתה אומר את זה
אמרתי כבר למעלה
לא בא להתלהב פה אני הגבתי לבנאדם על מה שהוא שאל
אנשים אחר כך פתחו תפה על הגבתי
אני באורגינל לא אוהב להתלהב על אנשים אבל מי שפותח תפה אנלא שותק
ומי אמר שאנלא יודע להתמודד
אמרתי כבר שכל אחד יחשוב מה בא לו
בינתיים אנשים שאמרו לי לשנות תחשיבה שלי זה אנשים שעד היום מביאים ביד על תמונות מהאינטרנט
אה ולא אמרתי שכולם מכוערים אבל כן אני חושב שאני יכול לדגמן
ויש לי על מה להתבסס
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אני יגיב בקצרה הפעם
אתה נראה טוב חבל על הזמן מזיין המון דוגמניות יש לך חברה כוסית ואתה מחזיק איזה בת שאתה רוצה בכיס הקטן שלך
אבל יש לך גישה חרא
נו סבבה זה מה שאני מנסה להגיד
יש לי גישה חרא אבל אני נהנה מהחיים ברוך השם
אז על הזין הגישה שלי
Aug-18-2005 19:40
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Shahar
נו סבבה זה מה שאני מנסה להגיד
יש לי גישה חרא אבל אני נהנה מהחיים ברוך השם
אז על הזין הגישה שלי
סבבה מעולה
יום אחד אני יגיד לך אמרתי לך
ועד אז תמשיך להנות מלהיות מגעיל - אם הייתי מתנהג כמוך לא היייתי יכול להסתכל על עצמי במראה
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-18-2005 20:28
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סבבה מעולה
יום אחד אני יגיד לך אמרתי לך
ועד אז תמשיך להנות מלהיות מגעיל - אם הייתי מתנהג כמוך לא היייתי יכול להסתכל על עצמי במראה
מה קשור להיות מגעיל נפלת עלי עכשיו
Aug-18-2005 20:48
yahel222
Psytrance Addict
Registered: Oct 2001
Location: Ramat-Gan, Israel
שחר...גבר....שמע
מנסיון....כל הבחורות שאתה הבאת....כל הזיונים שהיו לך...אז לי היו פי 10
ובלי להשתחצן - רק כדי שתבין - אני שהייתי צעיר יותר (כיום אני בן 21 וחצי ואני מדבר על לפני כמה שנים עד לפני שנתיים ככה)
עשיתי דברים שחבל על הזמן דברים שאנשים כל החיים לא יעשו....
ובסוף הגיעה בחורה ואני התאהבתי והיא בסופו של דבר עשתה ממני צחוק ושברה לי את הלב
אז אל תשחק אותה גבר
קח הכל בפרופורציות כי יש ימים שאתה למעלה ויום אחרי זה אתה יכול להיות מזה למטה....מתחת לקרקעית
אז צא מהקטע של האני כל יכול ולא רואה שום בחורה
כי בסוף........
בדיחה לסיום
היה כנס של כל הבעלים שמפחדים מהנשים שלהם
אז בא המנחה ואומר -"כל מי שמפחד מאשתו שיקום ויצא"
אחד נשאר לשבת . אז הוא שואל אותו - מה אתה לא מפחד ממנה ???
אז הוא עונה - "שמע אנלא יודע כלום אשתי אמרה לי לשבת פה לא לזוז....
Aug-19-2005 00:03
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
וואלה מסכים איתך יש מצב שהתאהבת במישהי והיא שיחקה בך
אבל תבין שההבדל ביני לבינך זה שאני מחפש תמשחקים
ואני יודע מי מנסה לשחק בי
אני יודע שלא תאמין
אם תבוא לאייסי אני יספר לך על דברים שעשיתי עם בנות ותראה שאני יכול להסתכל על מישהי ולהגיד לך אם היא מחפש לשלוט בגבר שלה או לא
תאמין לי שגם אם אני מאוהב במישהי אם היא תנסה לשחק איתי אני ידע את זה וירד ממנה
שמע מקודם ספרתי על ידידה שלי שמקבלת סיפוק מלהתעלל בגברים
אני מכיר אותה שנתיים בערך ומהרגע הראשון שראיתי אותה ידעתי שהיא כזאת
כי כשבנאדם מחפש את זה הוא לומד להכיר את זה
והיא אחת מתוחכמת ויש בנות בודדות כמוהה ואנלא מגזים
נכון שיש הרבה בנות שאוהבות לשחק בגברים
אבל לא ברמה שלה
ולא יודעות לעשות את זה טוב כמוהה
בכל הזמן הזה שאני מכיר אותה אתה לא מבין כמה גברים ראיתי שהיא הרסה להם תחיים ועד היום משחקת בהם
ולאחת כזאת אני מפרגן ותופס ממנה רצח
היא תכלס מיוחדת
ואם אותה קלטתי על הרגע הראשון אני יקלוט כל אחת אחרת
Aug-19-2005 00:38
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחחח
אתה יודע מה, נראה לי שאלה אתם אלה שהפכתם אותנו לכאלה...
כל בן שמזיין הרבה יוצא גבר בת שמזיינת הרבה יוצאת שרמוטה ..
מה נשמע דפוק לגמרי.. אבל ייקח לזה זמן עד שכל הבנות בעולם יתחילו לחשוב אחרת...
לך תבין...
אנחנו? חח די נו.....
עזבי תכלס נושא מסורבל אבל בנות צריכות להיות קצת יותר גמישות ולא כבדות כמו שרובן היום.....
סקס - כי מגיע לך יותר ממלפפון
לא מיוחס פרטני לטרנטולה, השימוש במותג בימים א-ה בלבד, המבצע עד גמר המלאי
Last edited by YoraY on Aug-19-2005 at 03:41
Aug-19-2005 03:27
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
Major_X
בפעם הבאה שאתה שואל מתי יוצא ט"ו באב תחשוב טוב טוב לאן זה מוביל!@$
איך שאלה תמימה הפכה לטרד הזוי......
איזה פורום אייייי@#%@#!@
Aug-19-2005 04:21
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
טוב, כמה דברים
א. שחר אני מצפה ממך להתנצל כלפי אלונה כי עברת כל גבול
ב. אני לא יכול לדפוק ביד מול האינטרנט - אני לא יכול לדפוק ביד
ג. אני מסכים עם הנאמר שהרבה יותר חשוב שתאהב את חברה שלך מאשר שהיא תראה כמו דוגמנית. למזלי במקרה שלי יש לי חברה איפשהו באמצע
ד. שחר, אני מאמין שיום אחד תתבגר קצת, או שתצא מהסרט כמו שאומרים כי כרגע אתה עמוק בעלילה וזה לא משנה אם אתה יודע שבחורה משחקת בך או לא, מתישהו תפגע
___________________
Never again.
Aug-19-2005 09:29
Shahar
----------
Registered: Jun 2002
Location:
שמע כבר הגבתי על זה ואמרתי שיש לי חבר שחברה שלו לא דוגמנית אבל הוא אוהב אותה רצח והכל
אבל אני פשוט לא ימשך למישהי שלא נראית טוב רצח בעיניי
ואנלא יודע על איזה סרט אתה מדבר
אני מרגיש בוגר תכלס אני אומר לך ואני נהנה ממה שקורה לי עם בנות עד היום