Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Pages (32): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

Äntligen får vi åter se världens bäste i vårt land. Börjar tröttna på att åka och "jaga" Armin världen runt...Tjatade på Armin rätt hårt när jag såg honom i London att han banne mig får komma till Sverige snart. Jag hälsade honom att "folk älskar dig i Sverige - Vad väntar du på? - Se till att komma hit"

Så lite ära kanske man kan ta åt sig...

Old Post Aug-25-2005 07:26 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

om ni nu ogillar vad armin spelar nu för tiden så skulle jag vilja höra/läsa vad det är ni förväntar er av killen...

hörde honom på amnesia på ibiza, där inledde han med prog för att avsluta med typ hard trance.
har hört honom flera ggr därefter, där han blandar trance med prog house med hård jävla trance ala marco v.

vad har jag missat?

Old Post Aug-25-2005 08:21  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

Never again!

Old Post Aug-25-2005 08:23  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Men bah.. en torsdag?!?!
Inte särskilt smidigt för oss som får resa ett par timmar för att ta oss till festen..

Old Post Aug-25-2005 08:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

men vänta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar på ASOT då?! OMFG!

Old Post Aug-25-2005 09:14  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by Versace
om ni nu ogillar vad armin spelar nu för tiden så skulle jag vilja höra/läsa vad det är ni förväntar er av killen...

hörde honom på amnesia på ibiza, där inledde han med prog för att avsluta med typ hard trance.
har hört honom flera ggr därefter, där han blandar trance med prog house med hård jävla trance ala marco v.

vad har jag missat?

Om han på sensation t.ex. hade spelat både prog, melodiskt o hardtrance så hade jag varit skitnöjd
Nu tycker jag att sensation kändes mer asot fast ännu mer chill, o det passar inte riktigt när man vill "röja" på ett stort event :P

Old Post Aug-25-2005 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by jofawe
men vänta nu .. om armin spelar i sverige en torsdag.. vem fan spelar på ASOT då?! OMFG!

klassiker, samma grej hände när han lirade på kryssen sist han va här

batteries not included.

- dave

Old Post Aug-25-2005 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

;(((
Jag funderar seriöst på att skippa skolan o komma upp till detta.. Vore inte dumt om det gick en bil upp från Gbg-hållet dock..

Old Post Aug-25-2005 10:41  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
K-PAXian
On A Beam of Light

Registered: Oct 2004

quote:
Originally posted by jofawe

Är inte ASOT förinspelat nu för tiden?

Old Post Aug-25-2005 13:39  Norway
Click Here to See the Profile for K-PAXian Click here to Send K-PAXian a Private Message Visit K-PAXian's homepage! Add K-PAXian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragon Kick
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Woho!!

Det här missar man bara inte, årets höjdpunkt utan tvekan!

Nån som vet vart man får tag på förköps biljetterna när dom släpps?

Old Post Aug-25-2005 21:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Dragon Kick Click here to Send Dragon Kick a Private Message Add Dragon Kick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Pitch & C.U.M skulle ja tippa på

Old Post Aug-25-2005 21:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Mein Gott!.. Jag är ledig från skolan den fredagen.. det måste vara ödet att jag ska gå på detta!
Ska börja kolla på hur plånboken klarar detta oxå.. och på ev. resefolk från trakterna

Old Post Aug-26-2005 10:52  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Armada Tour with ARMIN VAN BUUREN (Monday Bar)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease I Need Help!!!!! [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:55.

Forum Rules: