|
אחים שלי טוב שלא השתגעתם.....
זה טראק, אפילו אני לא יכול לקרוא לו טראק מדהים
אני לא רואה את עצמי שומע אותו או שר לעצמי את המילים שלו, כמו שאני עושה עם הרבה שירים אחרים...
יש לי את שני השירים ושניהם לא משהו, אולי זה חסר מדי קצב בשבילי
אבל, כל אחד והדעה שלו...
___________________
Never again.
|