|
|
|
|
 |
|
 |
 |
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
begonnen met Nintendo (ook veel met dat pistool aan het werk geweest ) |
ik had met da pistool zo'n stom spel gekregen waarda ge eenden mee moest afschieten, kan mij de naam ni meer herinneren,was wel gieren da spel
voor de rest gespeeld met zowat het meeste wa hierboven staat, lego, gi joe, mask (nog wreed boel met mijn broer over gehad toen,lol), micro machines telegeleide auto'kes,NES, master system,megadrive,game boy, game gear,zelf nog een Amerikaanse variant van de nes gekregen omdat in't begin mario bros 3 op de gewone NES ni ging (kwee ni meer just hoe da ging) och wa waren we toen verwend mijn broer en ik
DE spellekes op NES waren toch 'punch out' (zotte tijden mee beleefd) en IKARI WARRIORS da was nog van in den tijd waar ik de 'cartouchen' (die grijse rechthoekige denges)in de maxi toys ging gaan huren, wat een tijden toen
edit: ook nog met scalectrics gespeeld, zo van die autokes da in ne rail reden op electric , en ge had een pistool om op de gas te stoempen

| quote: | | Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af |
|
|
Aug-27-2005 17:17
|
|
|
 |
 |
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
|
|
|
cho, speelgoed, waar is de tijd
tis begonnen met duplo en matchboxkes, daarna knikkers (op school), transformers, he-man en mask, vervolgens lego (hoofdzakelijk bouwen van voetbalstadions en hele formule1 circuits met alles erop en eraan in het mate van het mogelijke), voor mn grote communie had ik n NES gekregen, uren en uren op gespeeld (vooral SMB 1, 2 en 3, Zelda 1&2, Castlevenia & Simon's Quest en nog wa voetbalspellekes), maar wat mij nog t meeste boeide waren mn fiets en voetbal
Aug-27-2005 17:41
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:13.
Forum Rules: