Bij Club Brugge wil trainer Jan Ceulemans er graag nog een aanvaller bij. Zijn droom zou werkelijkheid worden want niemand minder dan Javier García Portillo staat op het punt een contract te tekenen bij blauw-zwart. De Spaanse aanvaller zou voor één seizoen gehuurd worden van Real Madrid. Het bericht wordt bevestigd door het Spaanse dagblad Marca.
idd
bericht is op forum van Club geplaatst door RSCA fan die connecties heeft binnen Club. Butragueno zou het al op Spaanse radio hebben bevestigd dat hij naar Brugge komt
Aug-31-2005 09:05
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
Belgische competitie begint toch meer en meer aantrekkelijke namen binnen te halen dit laatste tijd ...
Originally posted by FCB_Fanatic
blijkbaar gaat het voor anderlecht dus niet Jo worden maar wel Pujol. Op basis van zn laatste statistieken niet echt fameuze transfer... maar is wel tijdje gekwetst geweest. Afwachten wat dat wordt
Net op forum van Brugge gelezen dat ze bij Club dus wel nog een speler op het oog hebben en morgen de transfer gaan afronden. Deze informatie is wel nog niet officieel maar via via tot het forum gelekt. Indien het nieuws zou kloppen, heeft Brugge zijn werk precies beter gedaan dan RSCA, ze hebben dan echt een TOPspits binnen.
Idd, behoorlijk teleurstellend dat ze dan met zo een speler afkomen. Weggesmeten geld vind ik. Nuja, ge weet nooit dat zo'n speler verrast maar ik betwijfel het. Was al een paar dagen dat er enorm werd gespeculeerd op de naam van die zuid-amerikaan en dan komen ze af met iemand die net terug is uit blessure, niet echt schitterend statistieken heeft en niemand bijna van gehoord heeft.
Portillo zou een goede zaak kunnen zijn voor Brugge, maar ik vind hem enorm overroepen. Heeft nooit zijn prestaties uit de jeugdreeksen kunnen bevestigen. Belgische competitie is wel van veel lager niveau, dus mss kan hij dat hier wel tonen. Maar die jongen heeft tenminste een zekere naam, als ze bij Anderlecht dan toch iemand willen huren kunnen ze ook beter zo'n talent huren.
Aug-31-2005 10:20
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
een jeanet uit real bij de boeren van brugge
Aug-31-2005 10:36
Pheatus
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
WOOHOOOOOOOW
Zalig gedaan van Marc Degryse .
Heeft blijkbaar goed geluisterd naar m'n oproepje
Nu maar hopen dat hij z'n talent kan tonen. Niet dat ik er aan twijfel, want hij scoorde in de jeugd (is nu 23jaar) MEER goals dan Raul! Maar wegens teveel grote spitsen bij Real komt hij weinig aan de bak. Maar de voorzitter van Real geloofd nog steeds in hem, dus wilt wat zeggen hé . Om dan nog niet te beginnen over het verschil tussen Belgische <-> Spaanse competitie... en het feit dat hij hier véél meer speelmogelijkheid zal krijgen! Volgens mij gaat hij er wel een paar binnenleggen. Watch my words .
nuja, beter stoppen met dromen en wat verder studeren!
Aug-31-2005 13:41
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Ik las vandaag in de krant dat Cassano misschien naar Juve gaat omdat hij niet meer met zijn coach overeenkwam... hebben die mannen nog geen topspitsen genoeg ?
Registered: Jan 2001
Vanavond is't seizoen in tweede klasse begonnen
Antwerpen kwam ni verder dan gelijk spel en ook Union is 1-1 gaan doen op't veld van KV Mechelen
Aug-31-2005 21:12
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by cyberia
Vanavond is't seizoen in tweede klasse begonnen
Antwerpen kwam ni verder dan gelijk spel en ook Union is 1-1 gaan doen op't veld van KV Mechelen
tis 'Antwerp' eh manneke . ze speelde overigens een vrij goede match tegen de titelkandidaat Bergen.
btw cyberia, die sig is zalig!
'kheb verdomme 6 jaar reize voort beroeps gedaan. kzalt wel wete zekers!'
*Raymond kan het ni aan, Raymond kan het ni aan*
manman, das zeker 1 vd betere