Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] rentrée des classes
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Ils ont mis hors service les machines à cafés !!!

REVOLUTION !!!

Old Post Sep-05-2005 16:11  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
oxy
Le zoolookologiste

Registered: Apr 2003

LOL

Les manifs de lyceens vont commencer bien tôt cette année

Old Post Sep-05-2005 16:19  France
Click Here to See the Profile for oxy Click here to Send oxy a Private Message Visit oxy's homepage! Add oxy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by The Corry
Ils ont mis hors service les machines à cafés !!! ........

REVOLUTION !!!

putain les enculés !!!!!!!

(dsl pour les enfants en bas age

Old Post Sep-06-2005 16:19  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Ils ont mis hors service les machines à cafés !!!

Moi je suis pour l'enlèvement.
C'est vraiment amener du commerce où il n'y en a pas besoin. Il y a des supermarchés à proximité de pratiquement tous les lycées, et des bars aussi.
Alors remuez-vous le cul et marchez un peu si vous avez faim ou soif !

Ceci était un communiqué de l'association "La Marche Pour Lutter Contre l'Obésité"

Old Post Sep-06-2005 19:15 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tracid
CLAIM YOUR NIGHTLIFE

Registered: Oct 2003

fini mon taf d'été vendredi 09-09, je reprends les cours ( pré rentré) jeudi 08-09!

et deuxieme pré-rentré le 20-09 pr le M1 maths.

chercher l'erreur

Last edited by tracid on Sep-06-2005 at 22:00

Old Post Sep-06-2005 21:11  China
Click Here to See the Profile for tracid Click here to Send tracid a Private Message Visit tracid's homepage! Add tracid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Ils offrent du café chaud a Champion?

Et ce en 2 minutes?

Old Post Sep-07-2005 05:40  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Vous laissez pas faire !

Prenez des thermos

Sans café faudra pas qu'il s'étonne si des élèves s'endorment

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-07-2005 07:10  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
boullette
Eki Eki Eki Eki batang!!!

Registered: Sep 2003

putin trop content!!! je crois bien que je vais passer en 2de année!!

ça fait top plaiz!!!!

Donc pour moi rentrée le 19

Old Post Sep-07-2005 07:37  France
Click Here to See the Profile for boullette Click here to Send boullette a Private Message Add boullette to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

quote:
Originally posted by JoeHell
Moi je suis pour l'enlèvement.
C'est vraiment amener du commerce où il n'y en a pas besoin. Il y a des supermarchés à proximité de pratiquement tous les lycées, et des bars aussi.
Alors remuez-vous le cul et marchez un peu si vous avez faim ou soif !

Ceci était un communiqué de l'association "La Marche Pour Lutter Contre l'Obésité"

Ouai ben en fait, maintenant je me calle dans la brasserie qui est juste à coté, mais pour la pause de 10h c'est super short pour le savourer...

Old Post Sep-07-2005 08:38  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Ouai ben en fait, maintenant je me calle dans la brasserie qui est juste à coté, mais pour la pause de 10h c'est super short pour le savourer...

En fait je modifie : les machines à café à la rigueur, j'ai rien contre, ça permet de se réveiller effectivement, même si j'aime pas le café. Je parlais plutôt des distributeurs de bouffe et les gros blocs de boissons coca.

Old Post Sep-07-2005 08:43 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

Je pense que quand on est au lycée on est assez responsable pour prendre la décision d'acheter un coca ou un snickers.

C'est fait pour faire beau et ca ne tient pas debout !

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Sep-07-2005 08:52  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

quote:
Originally posted by JoeHell
En fait je modifie : les machines à café à la rigueur, j'ai rien contre, ça permet de se réveiller effectivement, même si j'aime pas le café. Je parlais plutôt des distributeurs de bouffe et les gros blocs de boissons coca.

Yep exact les ditributeurs de Kinder Bueno même si dans la pub ils disent que ca ne fait pas grossir c'est pas plus mal qu'ils les enlèvent. Par contre il y a quelque chose qui est un peu riddicule, je voie dans mon lycée, il y a toujours la cafétaria qui continue à vendre des beignets et autre en-cas du même style, donc bon

Old Post Sep-07-2005 08:53  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] rentrée des classes
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown (1998) track plz id [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackReysan Khan - Shiatsu (2 Players Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:08.

Forum Rules: