|
|
|
|
 |
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by djibberonacid
Cosmic Gate are my favourites maar niet Belgisch, geef mij maar stevige trance geen shit van de bovenste plank zoals veel van die saaie kut-trance van tegenwoordig!! |
Ik hou ook wel van het stevigere werk; maar om nu te zeggen dat er veel gewone kut-trance is tegenwoordig... nah. Trouwens, qua producties vind ik cosmic gate toch wel afgeschreven, ze mogen wel eens met iets vernieuwends op de proppen komen. Ok, hun back2back cd is wel goed, maar alleen mix cd's zeggen zoveel niet imo...
|
|
Sep-07-2005 21:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Lolo
I play Trance no Dance

Registered: Dec 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Pumaz
Dat zou jij natuurlijk wel zeggen he |
LOL, tja ik had toch aan mijn vrouw gevraagd om dit jaar ni te stemmen.
Eerlijk gezegd heb ik TOTAAL geen interesse voor dat soort "wedstrijden". Wat ik doe is geen wedstrijd. Elk jaar is het hetzelfde, doch wou ik dit jaar een ander standpunt adopteren, en ik heb aan veel mensen die mij dagelijks steunen eens gevraagd HELEMAAL NIET voor mij te stemmen.
Ik laat maar die Hollandse en Belgische business-hoeren hun media en invloed-spellekes spelen, als ze daarmee content zijn. "Vote for me", "vote for me" overal. Dat gaat weeral te ver met die dingen, volgens mij... Wie gaat #1 worden dit jaar? Dat kan mij niks schelen, eerlijk gezegd, wetend dat die persoon toch niks zal LEIDEN en alles voor zichzelf gaat doen ipv de clubscene te steunen, in the name of sacrosaint $$$$$$!
Die zijn allemaal aan't overdrijven met hun spam-mailouts, berichten op de site, en top model gedrag, dat is wat ik denk. Dat maakt ons allemaal blind en GEK, wij vergeten allemaal dat het enig dat telt, is op aarde samen leven als een sterke community, ni als nen stel klonen die allemaal blind worden ten opzichte van de realiteit.
Dat zijn mijn 2 eurocenten... Vote for your favourite if you want, but please NOT FOR ME!
Sep-12-2005 10:44
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004
|
|
|
Sep-12-2005 12:10
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:37.
Forum Rules: