Originally posted by Belgian Bonzai
Ma ik heb geen flauw idee van hoeveel ik heb, veel gokjes gedaan.
Heb ik jou geen mailtje teruggestuurd? Ik stuur normaal altijd de verbetering terug.
Sep-25-2005 20:26
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
Ah, nee . Mogelijkerwijze volle pm box gehad, heeft heel evetjes geduurd (zou je normaal melding van moeten gekregen hebben). Mijn excuses hoor, Hydra; nu ik ga morgen wss nog es updaten (als ik nog iets vind tenminste), dus je mag gerust nog even wachten. Sorry hoor.