Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA in training
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by Dj Lex
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger mpaar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.

We worden allemaal ouder duz verstandiger he
whehehe

Old Post Dec-22-2001 17:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by New Wave
JASON!!!! ouwe duimdouwer!

Lang niet gesproken, je moet me nog eens een keertje die 2 meidjes aan me voorstellen, die 2 die je mee naar de klaveet had genomen gheghe
Stage bijna afgelopen in A'dam?

LATAH!

Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick

Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.

Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt ) spreek je snel weer..

Old Post Dec-23-2001 21:24  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
LOL vroeger was het idd veel rellen, naja vroeger paar maandjes geleden, maar nu sust het een beetje in.

ja...hoe komt dat eigenlijk

ennu...henkie.....doe toch s normaal....LOL sinds wanneer zijn er opeens zoveel mannen ongesteld

Old Post Dec-23-2001 21:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.

Nou, is dat nu niet LOL

Last edited by eXos on Dec-23-2001 at 23:16

Old Post Dec-23-2001 23:08 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex
Het luie zakje mens, enzo

LOL!

(Dit is absoluut mijn beste post van de 5 die ik nu in ruim een half jaar heb gedaan )

[edit]
Dubieus, het schijnen er 21 te zijn... ach het zal allemaal wel
[/edit]

Old Post Dec-23-2001 23:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik vind dat iedereen gewoon z'n grote vertiefde klotebek moet houden.

Nou, is dat nu niet LOL

De Priest heeft gesproken...

Wat is ie toch een diplomaat

Old Post Dec-23-2001 23:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd

Old Post Dec-24-2001 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex

quote:
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd

Goed idee, DE kans voor mij om wat posts te scoren want ik voel dat niet iedereen blij met me is (als luie zak), bijv. in #taforum krijg ik regelmatig een verwijt of 2 van onze lieve Henkie_@ap en ons Blikkenmannetje kan ook wel es te scherp uit de hoek komen

(Hopelijk is dit een goede aanzet tot wat steviger taalgebruik, kunnen eindelijk alle remmen los)

Old Post Dec-24-2001 18:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for aphex Click here to Send aphex a Private Message Visit aphex's homepage! Add aphex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Akira

Hey timmmie...Nee inderdaad een tijd niet meer gesproken.OOk al echt een tijd niet meer in de KLVT geweest hehehe.Ik moet eigenlijk nog wel een keer gaan voor die ene blonde chick

Laatst zou ik naar de klubheads gaan maar is toen niet doorgegaan...Omdat we iets te veel hadden lopen zuipen en tegenwoordig rijden al die kutbussen ook al niet meer dus.

Welke 2 meisjes had ik toen mee in de klaveet ??het moet echt wel tijden zijn geleden want de laatste keer was volgens mij met johan gielen...NOg een maandje en dan is mijn stage afgelopen dus dat is wel relaxt ) spreek je snel weer..

gheghe ik heb dat meidje al een poosje nie gezien...
Met de klubbheads was het echt retedruk.......en kut :-)
Kweet ni emeer welke 2 meidjes je bij je had.

Ja kutbussen rijden niet meer, werden met stenen bekogeld....beetje sneuje kindjes tegenwoordig...........

Old Post Dec-24-2001 18:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:

Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........

Old Post Dec-24-2001 18:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
aphex

quote:
Originally posted by New Wave

Ja dat kwam omdat jij weg was nerd....jij was altijd diegene die er om vroeg........

Tsk tsk, nerd, auw fok dat doet pijn.. snikkel bips is nog gemeener

Old Post Dec-24-2001 18:26  Netherlands
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

jeeeh weer een rel thread.. altijd leuk!! jammer alleen dat rudy nu niet meer zo vaak kan posten, was altijd een mooi gezicht hoe hij vele mensen tegen zich wist te krijgen door soms eigenlijk best zinvolle threads te posten (hoor ik hier asielzoekers ) ..

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Dec-24-2001 19:16  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TA in training
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune w/ piano melody [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFrase - Static Source (Rob B Remix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:13.

Forum Rules: