|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zullen we weer gewoon relthreadje maken. Zo is het ook saai en voel de spanningen heir en daar alweer oplopen. Gewoon een relletje is iedereen weer twee maanden rustig of zoals ik altijd   |
Goed idee, DE kans voor mij om wat posts te scoren want ik voel dat niet iedereen blij met me is (als luie zak), bijv. in #taforum krijg ik regelmatig een verwijt of 2 van onze lieve Henkie_@ap en ons Blikkenmannetje kan ook wel es te scherp uit de hoek komen
(Hopelijk is dit een goede aanzet tot wat steviger taalgebruik, kunnen eindelijk alle remmen los)
___________________
If You Handle The Needle U Gotta Handle The Truth
|