Ik moet toch eens gaan kijken voor zo'n wafelmaker.
___________________ Allemaal gelul!!
Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in
quote:Originally posted by jp Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in Leg nog 'ns uit waarom niet; kben het vergeten
quote:Originally posted by jp Zou er graag eentje met je willen halen maar ik mag Belgie niet in Ik ga in januari naar belgie, dan zal ik er 1 voor je meenemen.
quote:Originally posted by Push2005 Leg nog 'ns uit waarom niet; kben het vergeten Hij reed iets te hard.
hebben die clogs geen eigen forum ? n/o maar doe eens normaal ?? Of hebben jullie je eigen forum ook al upgefucked, en nu ist de beurt aan dit forum ofzo.. 4 paginas bullshit *applause*
___________________ \o> M.I.K.E. <o/
Zeker check maar eens de grote New Wave Chillout thread... maar liefst 900 en zoveel paginas !
quote:Originally posted by New Wave Hij reed iets te hard. Ja, achtervolgingswaanzin
Ach, we menen het niet. Soms lopen we een beetje te fucken.
Wat zijn de lekkerste belgische wafels? wat zit er op?
quote:Originally posted by New Wave Wat zijn de lekkerste belgische wafels? wat zit er op? Honing Het is altijd zo gezellig in BETA
quote:Originally posted by jp Honing Het is altijd zo gezellig in BETA Slagroom met Chocolade er overheen.