Originally posted by SteveTranz4ever
Innan jag sett linan så kan jag säga att jag funderar på att bryta en vana... vanan att dra på TE... '03 '04 '05...
Är det inte värt att komma ner o se våran Irish på förfesten då?
___________________
Next event: Exit Festival 2011 @ Novi Sad, Serbia
Nov-30-2005 18:49
DxMxC
Junior tranceaddict
Registered: Aug 2005
Location: Stockholm
SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ?
Nov-30-2005 18:49
Johan (DJ Irish)
dj bum
Registered: Aug 2000
Location: Malmööööö!
quote:
Originally posted by Jeremy H
Är det inte värt att komma ner o se våran Irish på förfesten då?
Just det Steve, va fan!
Se nu till att släpa ditt arsle med på bussen ok?
Jag ser väldans mycket fram emot detta. Har aldrig satt min fot i Holland innan
Originally posted by anuga
Jag ska fan med nu
Ska sitta bänkad vid datorn och beställa
Super nice att den extra bussen går via Malmö, hade varit problem för mig annars.
Detta lär bli fett!!! Har hört lite om vem som e bokade och jag blev happy
tell mee!!
___________________
Nov-30-2005 19:27
mr_fisken
dancin
Registered: Oct 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by DxMxC
SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ?
Du kan hänga så mycket saker i granen att den välter för diggar du trance så finns det inte många grymmare fester tror jag säger en 9a iaf
Originally posted by DxMxC
SteveTranz4ever: Är TE inget o hänga i granen menar du? , har själv aldrig varit på nått evengemang av "denna" kaliber så tror du man skulle bli missnöjd? , musikmässigt kan man ju ALLTID bli missnöjd men om man ser till helheten vad rankar du TE på en skala 0-10 ?
Har vart på fest i Holland 5 ggr nu och de bästa festerna har vart TE... Svarar det på din fråga
TE03 var den bästa utlandsfesten jag vart på... musikmässigt var det grymt som satan, har faktiskt inte dansat lika mycket som då till dags datum. Hade tom. vatten i mina knän efteråt.
Nåt som fortfarande får mig att rysa av välbehag är att kolla TE03 DVDn... sån grym feeling !
Skulle jag nu ändå haka på så flyger jag ner igen, ner några timmar innan och hem några timmar efter.
Perfekt första utlandsfest ! Speciellt om ni diggar trance !
Men var beredd på att ni som Svenskar kommer vara dem som dansar mest av alla trotts att ni inte tar några droger !
SteveTranz4ever: Tack för infon..! , blev ju typ tokladdad nu..!! =)
Hoppas bara på en bra lineup nu..
Dec-01-2005 11:35
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
Location: Stockholm & in my mind
Linan släppt, saxat från t.nu
Inte helt dålig lina, man kanske skulle skaffa en biljett å boka flyg trots allt
Eller kanske boka in sig på buss nr. 2, hmm hmm hmm
steve vad kostade hela resan för dig sist, du flög väl då också?
Line up Trance Energy 2006:
Mainstage:
Armin van Buuren
Ernesto vs Bastian
Mark Norman vs Cor Fijneman
Push (Live)
Johan Gielen
Marcel Woods
Above & Beyond
Ronald van Gelderen
Armada Area
Matthew Dekay
Perry O'Neil
M.I.K.E.
Markus Schulz
Remy vs Roland Klinkenberg vs Armin (Live)
Madhouse Stage:
Tiddy
4 Strings
Spider
Randy Katana
Jean
___________________
quote:
Originally posted by davedresden
i suggest getting the gabriel & dresden prog-a-minute. in 3 easy steps you too could change the face of dance music.