quote:Originally posted by Lady_LizzY Alles went Pro? Heb je nog meer ideeen waar mensen ijsblokjes kunnen steken?
___________________ Allemaal gelul!!
quote:Originally posted by New Wave Pro? Heb je nog meer ideeen waar mensen ijsblokjes kunnen steken? Ja dat weet ze !!!
quote:Originally posted by Lady_LizzY Doe ik misschien als jij zonder dt-fouten leert schrijven Denk maar niet dat je nu nog met mij mag knuffelen. Schorriemorrie
Briljant...klig hier ijsblokjes-vierkant in een deuk en weer verrukkelijk off-off topic !
quote:Originally posted by New Wave Denk maar niet dat je nu nog met mij mag knuffelen. Schorriemorrie lolz, toch ijskoud met al doe ijsblokje......
ijsblokschieten tss de billen, heerlijk
quote:Originally posted by Kelly* lolz, toch ijskoud met al doe ijsblokje...... Als jij een ijsblokje op je tepeltje krijgt en ik lik er daarna met me tong overheen dan is het niet zo koud meer hoor.
quote:Originally posted by New Wave Als jij een ijsblokje op je tepeltje krijgt en ik lik er daarna met me tong overheen dan is het niet zo koud meer hoor. en wanneer spreken we eens af?
quote:Originally posted by Kelly* en wanneer spreken we eens af? Als jij je kuisheidsgordel thuis laat.