 |
|
|
|
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
|
|
|
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
...maar dat ik de melodie vond lijken op een andere track |
| quote: | Originally posted by Ultravibe!
Ik herken de melodielijn van Coldplay - Clocks |
JUST! Ik ga trouwens sebiet eens de volledige versie beluisteren.
|
|
Dec-01-2005 14:56
|
|
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Belgium
|
|
|
Ewel, toch nie slecht? Ik blijf erbij, hoog Elemental- en Clocksgehalte, maar om nu te zeggen ongeïnspireerd, dat toch niet. Er is anderzijds niets revolutionairs in, beetje bang dat ie in de middenmoot gaat verdrinken, maar ik zou em zeker graag horen op een feestje; qua stijl is het wel volledig mijn ding.
|
|
Dec-01-2005 15:15
|
|
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
Location: BELGIUM
|
|
|
| quote: | Originally posted by FredNova
Ik heb de vraag vanmiddag aan YDR zelf gesteld in een interview.
Zijn (uitgebreid) antwoord lees je eind December in ID&T 'Release'... (als het stuk tekst hierover erin gezet wordt natuurlijk, dat hangt af van de hoofdredacteur)
(ikzelf kon mij goed vinden in het (heel eerlijke) antwoord van Yves, als het niet verschijnt, post ik het later zelf ) |
heb net finale versie gelezen, het staat er dus niet in, dan zet ik het hier he 
Ik sprak hem dus over de reactie op zijn laatste release...
YDR zen antwoord samengevat:
Vroeger was het allemaal voor de fun, we waren niet met de centen bezig. Nu draait het allemaal rond centen. Alles is commercieler.
Hoewel, de sample is niet gecleared, van deze plaat gaat hij dus heel weinig inkomsten hebben.
Maar het is gedaan om zijn bekendheid (ook in het buitenland) op peil te houden. Hij draait al 20 jaar en staat er nogsteeds (vergeet niet dat ze hem als een pionier zien he). Maar zonder af en toe iets plat en herkenbaar gaat dat niet en zou hij snel van het toneel verdwijnen.
Kort over de bkant: er ligt al lang een nieuwe remix van feel free klaar, maar die moet nog uitkomen.
voila, take it or leave it, ik vind het heel eerlijk (ganse interview was meer dan uur)
___________________
http://www.mytrance.be
|
|
Dec-05-2005 21:07
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
|
|
|
Dec-06-2005 23:58
|
|
|
 |
 |
YDR
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2005
Location: Wommelgem
|
|
|
Nee nee... Iemand die dat beter doet als ik. hehe
|
|
Dec-07-2005 10:26
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:37.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|