|
|
|
 |
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004
|
|
Lengte: 1m83
Gewicht: 82 kilo
BMI: 24,5
Op zich niet zo slecht, maar pakweg een jaar geleden woog ik nog 74 kilo. Bovendien heb ik echt wel een penske nu, en aangezien ik niet gezegend ben met een breed torso valt dat best wel op. Een jaar of 5 geleden heb ik zelfs 85 kilo gewogen, maar op 3 maanden tijd ben ik toen naar 69 kilo gegaan. En dat eigenlijk gewoon door terug intensief atletiek te gaan doen en wat op m'n voeding te letten.
Dus m'n doel nu is om terug naar de 75 kilo te gaan, en hopen dat daarmee het buikje weg is. Graag zou ik ook wat van dat vet omzetten in spieren, dus daarom ga ik ook fitnessen, en wss dan powertrainen. Want aan cardio heb ik niet veel, aangezien m'n conditie door het zaalvoetballen goed onderhouden wordt. Alleen is dat uurtje om de week niet genoeg om gewicht te veriezen, zeker nu ik veel tijd achter m'n bureau of voor de pc moet doorbrengen voor school. Daarom ga ik in ieder geval terug wat beginnen lopen op mezelf. Ik heb niet meer de tijd en motivatie om terug atletiek in wedstrijdverband te doen, maar een keer of 3 lopen in de week zal ook al helpen. M'n schema'tje dat ik de eerste paar weken ga proberen te volgen (zal wat afhangen van het weer en de examens) is het volgende:
-> Maandag of dinsdag: duurloop van +/- 30 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min45/kilometer, voor vetverbranding en uithouding
-> Woensdag of donderdag: korte loop van +/- 15 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min/kilometer, voor conditietraining en spieropbouw
-> Vrijdag of zaterdag (indien geen zaalvoetbal int weekend): duurloop van +/- 30 minuten tegen constant tempo van ongeveer 4min45/kilometer, voor vetverbranding en uithouding
En dat dan na de examens combineren met wat fitness en zaalvoetbal in de weekends. 
Dec-12-2005 22:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
|
|
quote: | Originally posted by Kelly*
te mager zijn is echt lastig... gisteren na lang zoeken eindelijk een jeansbroek gevonden die past... in maat 26 - 32 blijkbaar de smalste maat die ze maken |
Hmm, strange, ik zie er wel altijd die kleiner zijn, Miss Sixty begint soms vanaf maat 24... Maar da's echt angstaanjagend dunnekes.
Niet dat ik daar in kan, al maar goed 
Lengte: 1m63
Gewicht: 46
BMI: 17,3
Streefdoel: in shape geraken, gewicht is niet zo slecht denk ik.
Ben alleen de laatste 2 jaren aan 't jojo'en omwille van toxisch colon, is best wel vervelend 
Ik ben dus verplicht om constant op m'n eten te letten
Topgewicht ooit is 53 (1,5 jaar geleden), laagste (dit jaar nog) is 44, maar da's toch wel beetje extreem.
|
Dec-13-2005 09:44
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:50.
Forum Rules: