idee op zich is goed, de technische realisatie zal ook wel geen problemen, maar de opvolging van het idee moet wel verzekerd worden.
Het heeft nl. geen zin om er veel tijd in te gaan steken als mensen niet bereid zijn een profielke in te vullen of een partyreportje te posten als ze naar een vet feestje geweest zijn
'k zou anderzijds dit idee niet onder de noemer "commercialisatie" plaatsen, we zitten te janken dat geen mens echte trance meer kent, dus vind ik ook niet dat we ons nu moeten gaan wegsteken en gaan gedragen als een groepje underground trance freaks, feit dat de beta groep de laatste weken/maanden aan het groeien geslagen is, ervaar ik alleen maar als positief
hoe meer mensen het gaan appreciëren des te beter, en aangezien de focus op de betere trance ligt, kan ik dat alleen maar toejuichen
my 2 cents
___________________
Dec-21-2005 18:23
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Location: Hoboken, Belgium
Als ge het echt openbaar gaat maken gaat daar véél werk in kruipen om dat constant te blijven updaten en aanvullen, en zijn er wel genoeg mensen die het zien zitten om zich daar 100% voor te engageren?
Ik persoonlijk wil wel af en toe een report schrijven of een paar vinylreviews moest dat op de site aan bod komen. Maar veel verder wil ik zeker niet gaan...
Kwil wel reports schrijven, groove platne bespreken of whatever.
dj's dat gan draaien hier en daar bespreken...
ge ziet maar
___________________
Dec-21-2005 19:26
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Location: Aalst, Belgium
En overal zoeken waar er ergens trance parties zijn in 't land en die dan toevoegen op de party kalender + indien mogelijk fyerke uppen.
Is nu ook niet zo overdreven veel werkDenk dat er hier wel zijn die nog andere forums afschuimen om extra nieuws te vinden zeker?
Dec-21-2005 19:37
Kaidreas
Lord of the offtopics
Registered: Dec 2003
Location: Mass-Oven
quote:
Originally posted by pooley
Kwil wel reports schrijven, groove platne bespreken of whatever.
dj's dat gan draaien hier en daar bespreken...
ge ziet maar
neje joenge geen groove enkel trance en prog
als er een site komt wil ik dat pooley geen toegang krijgt
___________________
quote:
Originally posted by Meat187
Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.
Dec-21-2005 19:45
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
^Voor de reviews van platen en zo kunnen we misschien ne link zetten naar al de twee-maandelijkse review threads die al op het forum staan.
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
Dec-21-2005 20:31
Eagle`
Progressive Psy Addict
Registered: Aug 2002
Location: Brussels
quote:
Originally posted by Synthesia
^Voor de reviews van platen en zo kunnen we misschien ne link zetten naar al de twee-maandelijkse review threads die al op het forum staan.
huurt uwen domeinnaam, en zet er gewoon een txt bestand op met de link naar dees forum, genius @ beta forum
sorry xilver... je wint niet, ja, ik weet het, een harde klap.. het spijt me, maar je was de eerste aan wie ik dacht. Ik dacht eerst nog ei te selecteren, maar dan dacht ik "neen, da's een hollander, die heeft het al moeilijk genoeg zo" en toen kwam ik bij u uit...
Dec-21-2005 22:27
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Location: near Brussels
Dries, kga u ballen echt wel is vasthebben ze vriendschap ))