Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Clubguide
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Devil_Dante
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2006

Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

Old Post Apr-02-2006 12:28  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Devil_Dante
Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

ge zit duidelijk in de verkeerde zaal op donderdag

ga op ne donderdag eens naar boven
ownage bij versuz de donderdag (boven toch)

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-02-2006 12:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004

quote:
Mja normaal gezien ging ik gisteren la rocca, tot er iemand leuk had afgebeld. Ben ik maar naar de Versuz geweest. Het muziek viel best mee.
Ale tov op donderdag is de muziek veeeeeeeel beter. Donderdag is degelijk de suckage bij versuz... carnaval muziek enzo. En ook meer ambiance op zaterdag... en best veel lekkere wijven daar

Donderdag is dan ook echt op studenten gericht met aangepaste muziek, gratis inkom, goedkope drank, ... De lichtinstallatie wordt dan ook niet tot zijn volle benut. Kben er zelf op donderdag maar 1 keertje geweest om de avond af te sluiten en kvond er ook niet zoveel aan eigenlijk, niet beter dan een studentenfuif

Kvind het in ieder geval niet slecht gezien van Versuz om zo te werk te gaan. Op deze manier bereiken ze een publiek dat er anders nooit een voet zou binnenzetten en mogelijk maken ze datzelfde publiek zelfs warm om ook op zaterdag terug te keren (kveronderstel toch dat dit de achterliggende strategie is)

edit:

quote:
Originally posted by Phortastic

die ene keer dat ik er geweest ben was dat maar een half uurtje, dus zover ben ik niet eens geraakt. KZal er de volgende keer eens een kijkje nemen als ik er op ne donderdag nog eens moest zijn

Old Post Apr-02-2006 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for FCB_Fanatic Click here to Send FCB_Fanatic a Private Message Add FCB_Fanatic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by Phortastic

ja boven valt het wel best beter mee, maar meestal weinig of geen plaats. De muziek is ook niet altijd goed daar, soms wat te felle house. Kvind dat als ge u echt wilt amuseren in de Versuz, moet ge pas rond 02:00 daar aankomen, odat er na een paar uur al wat volk begint te vertrekken, want soms is het echt niet te doen. Khad echt de neiging om iemand zijn tanden eruit te slaan gister, constant voorbij wandelen... dat stoort enorm.

Old Post Apr-02-2006 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

quote:
ja boven valt het wel best beter mee, maar meestal weinig of geen plaats. De muziek is ook niet altijd goed daar, soms wat te felle house. Kvind dat als ge u echt wilt amuseren in de Versuz, moet ge pas rond 02:00 daar aankomen, odat er na een paar uur al wat volk begint te vertrekken, want soms is het echt niet te doen. Khad echt de neiging om iemand zijn tanden eruit te slaan gister, constant voorbij wandelen... dat stoort enorm.

idd, ge moet laat daar aankomen. En over die felle house, is een kwestie van smaak natuurlijk
Kvind het meestal zeer goed boven. Soms wat te commercieel, maar meestal wel vet.

bijvoorbeeld "Matthew Dekay - bad" en "Nathan Fake - The sky was pink (holden remix)" zijn er toch al vaak gedraaid

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Apr-02-2006 12:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Donderdag is dan ook echt op studenten gericht met aangepaste muziek, gratis inkom, goedkope drank, ... De lichtinstallatie wordt dan ook niet tot zijn volle benut. Kben er zelf op donderdag maar 1 keertje geweest om de avond af te sluiten en kvond er ook niet zoveel aan eigenlijk, niet beter dan een studentenfuif

Kvind het in ieder geval niet slecht gezien van Versuz om zo te werk te gaan. Op deze manier bereiken ze een publiek dat er anders nooit een voet zou binnenzetten en mogelijk maken ze datzelfde publiek zelfs warm om ook op zaterdag terug te keren (kveronderstel toch dat dit de achterliggende strategie is)

Mja die strategie gaat nie zogoed werken denk ik. Die inkom en goedkope drank vind ik wel best een leuke strategie, maar anderzijds: ale ene dag krijgen die studenten carnaval muziek, en op zaterdag weten ze niet wat ze te horen krijgen en gaan ze mss denken van "wtf?".

Eigenlijk, versuz is de enigste (grotere) discotheek in de regio hasselt/genk. En de interieur kan je nie echt vergelijken met andere zaken in die regio, dus het volk gaat automatisch naar daar.

Old Post Apr-02-2006 13:02  Belgium
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by TOR
Gisteren naar Club 54 geweest in Beernem.

Stampend vol + snikheet.
De formule? Alles door elkaar, ware danscafé-stijl!

De enige manier om je discotheek goed draaiende te houden is dus blijkbaar met de platste hitjes van de afgelopen 40 jaar.

Er zijn nog goeie clubs hoor. Waarom bezoek je die niet als je op voorhand weet dat je naar een boerenkeet gaat en je zal ergeren ?

Old Post Apr-02-2006 13:47  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

She has a point Kev

Old Post Apr-02-2006 13:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Aurélie
Er zijn nog goeie clubs hoor.

That was not my point.

quote:
Originally posted by Aurélie
Waarom bezoek je die niet als je op voorhand weet dat je naar een boerenkeet gaat en je zal ergeren ?

Ik heb me niet geërgerd (misschien alleen wat aan het publiek), ik sta open voor alles.
En ik wist ook op voorhand dat ik een "ruim" aanbod aan stijlen kon verwachten. Ik was gewoon mee met een groep en dan doe je wat de groep wilt.

Ik klaagde de situatie niet aan hé, ik pende gewoon mijn vaststellingen neer.

Old Post Apr-02-2006 14:44  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

quote:

Ik was gewoon mee met een groep en dan doe je wat de groep wilt.

met een groep op stap gaan is niet bepaald leuk, zeker als er jaloerse vrouwen tussen zitten. Je hebt het gevoel dat je ze steeds gezelschap moet houden, anders worden ze kwaad ofzo. Liefst ga ik op stap met max 3 vrienden, dan heb je veel meer vrijheid en kan je wat meer lachen

Old Post Apr-02-2006 18:23  Belgium
Aurélie
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2003

quote:
Originally posted by TOR

Andere interpretatie

Old Post Apr-02-2006 18:33  Belgium
Click Here to See the Profile for Aurélie Click here to Send Aurélie a Private Message Add Aurélie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

Als die vrouwen goeie vriendinnen zijn, heb ik daar geen enkel probleem mee.

In een praatcafé zit ik ook liever met vrienden, gewoon omdat de gespreksonderwerpen zo anders zijn. Maar om echt uit te gaan toch liever met vriendinnen, omdat de mannen meestal statisch aan de kant blijven staan; heeft weinig zin en is bovendien erg saai (een goed gesprek kun je dan niet voeren vanwege de luide muziek).

Voor een club of event ligt dat dan weer anders.

Old Post Apr-02-2006 18:36  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Clubguide
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackVery Very well famous track [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Freak & Mac Zimms - "Submission" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:58.

Forum Rules: