Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Fy fan vad kasst. Det lär ju knappast öka besökarantalet...

www.laszlo.se

Old Post Jan-24-2006 17:32 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
Fy fan vad kasst. Det lär ju knappast öka besökarantalet...

Men så har det alltid vart på SMC... vad dom behöver gära är att promota... Där skulle dom kunna lära sig en hel jävla del av Monday Bar som är ute i mycket mycket god tid för att locka folk !

Old Post Jan-24-2006 18:07  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

WTF .. kalla mig kräsen, men linan är fan rätt tråkig om ni frågar mig .. ingen från SHM ..

http://www.deejaypromo.com/smc/nights.asp

enda som lockar e typ Özze, PVD, Louie Vega & Stonebridge .. hade lite för höga förhoppningar kanske .. men jämfört me tidigare år så ÄR linan rätt vek ..

Old Post Jan-26-2006 21:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Är iaf lätt värt att gå på imo....

Fast har fortfarande inte fått något svar från SMC

Old Post Jan-26-2006 21:29  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gate 42
Discover Dark

Registered: May 2001

Känns som att det räcker med en endags biljett och gå dag 1 på kvällen.

Martin H och Özze! Jävlar va rejv det kommer bli

Old Post Jan-26-2006 21:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Gate 42 Click here to Send Gate 42 a Private Message Visit Gate 42's homepage! Add Gate 42 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

KUK vilken jävla pisslina!!!!!!!

hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso när de är nominerade i så gott som alla kategorier? Skandal...enda som överhuvudataget lockar mig är fan özgür...

nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta året..dra åt helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet jävla lektion i marknadsföring är vad ni behöver...sug min ***

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2006 03:50 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mats W
Junior tranceaddict

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Laszlo
KUK vilken jävla pisslina!!!!!!!

hur i helvete kan de inte lyckas boka Angello & Ingrosso när de är nominerade i så gott som alla kategorier? Skandal...enda som överhuvudataget lockar mig är fan özgür...

nej tacka fan vet jag vad, jag skiter i SMC detta året..dra åt helvete DeeJayPromo, ni suger elefantballe, jag hoppas det dyker upp 12 pers...en fet jävla lektion i marknadsföring är vad ni behöver...sug min ***

Känns som ett ganska omoget inlägg. Jobbigt om man man skulle reagera som dig så fort en utannonserad fest inte passade ens önskemål.

Old Post Jan-27-2006 09:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Mats W Click here to Send Mats W a Private Message Add Mats W to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

meh...de beter sig som ett gäng amatörer. Jag har all rätt att vara upprörd. Sen får jag väl skylla mina mindre väl varda ord på fyllan. Förlåt. Nu ska jag gå till kryrkan och bekänna mina synder.

www.laszlo.se

Old Post Jan-27-2006 12:48 
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

Håller med tidigare inlägg.
Vad är grejen med att vara så fruktansvärt dåliga på att promota en fest? Hur kan line-upen vara så mycket sämra än tidigare år? Är det för att inget folk kommer och isåfall kan man ju fråga sig varför ingen kommer, antagligen för ingen vet någonting om festen förens veckan innan. Var ju snack om att shm skulle lira på smc för väldigt länge sen och sen så kommer inte en enda av dom fast dom är nominerade så mycket.

Old Post Jan-27-2006 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Frågan är varför dom inte kommer [SHM] .. vad jag vet så är varken Axwell lr Steve bokade den 22 eller 23e .. kräver dom för stort gage ? gillar dom inte Berns ? .. I dunno ..

Old Post Jan-27-2006 17:22  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

skit att det är 20-årsgräns, dom skulle ju lätt sälja fler biljetter om det var 18-års istället....suck

Old Post Jan-28-2006 10:31  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by dj_hysterix
skit att det är 20-årsgräns, dom skulle ju lätt sälja fler biljetter om det var 18-års istället....suck

Kanske eftersöker de en viss publik..

Old Post Jan-28-2006 18:29  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Scandinavian Music Convention 2006, 22-23 Feb
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCheck this track... [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGiorgio Moroder - "The Chase" (Midnight Express) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:59.

Forum Rules: