|
| quote: | Originally posted by pooley
Oh die 2, dat waren maten van een Engelse vriend van Synthesia (Sash) right?
Wie was jij dan Loraine? |
Ja post eens fotoke Loraine Moet u ook gezien hebben hoor, k'stond der gans den avond met Fre (pooleywooley).
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
|