|
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan me niet voorstellen dat je daar een nacht lang zorgeloos kunt rondlopen te feesten zonder doppen. Je ontkomt er op een gegeven moment toch niet aan om voor die boxen langs te sjouwen... als ik dan voel dat alles in je body gemilkshaked wordt dan weet je: lang leve de oordoppen, al zijn het maar van die gele. Er zijn ook wel momenten dat het gepast is om ze uit te doen (als je bv. niet in de main staat en ergens midden in de zaal) maar hebben is echt een noodzaak naar mijn bescheiden mening. Je ziet niet voor niks een 30-40% met lopen (de rest is gewoon niet goed wijs). |
je oren gaan kapot van onzuiverheden (hard klapperende bass bv)
je moet natuurlijk niet een uur voor die 20 16" 'ers blijven hangen, maar ervoorlangslopen kan geen kwaad. oordopjes is geen ovebodige luxe, echter ook geen noodzaak, mits je kwaliteitsgeluid hebt, natuurlijk, en dat is vaak ver te zoeken..
meeeeeeejdeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!
die duitsers weten qua geluid beter van wanten dan wij dutchies
___________________
|