marabous choklad funkar bästan i alla lägen tbh men man gillar fazers geisha och belgiska praliner
Feb-02-2006 13:33
November
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2005
Jag slutade äta choklad och godis i tonåren..
Klarar liksom inte av det.. en liten tugga kanske sen är det stopp... Samma sak med glass...
Feb-02-2006 13:58
gurra
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Jag brukar iofs inte heller äta sötsaker speciellt ofta, tröttnade nångång i gymnasiet... och när det väl blir nåt brukar det inte vara några större mängder. Men när jag gjorde lumpen kunde jag ha ett enormt godissug på permissionerna. Men efter muck blev det äckligt igen. Märkligt.
Feb-04-2006 16:22
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by November
Jag slutade äta choklad och godis i tonåren..
Klarar liksom inte av det.. en liten tugga kanske sen är det stopp... Samma sak med glass...
herregud.... kan inte heller äta mycket godis längre.. men glass.. kan äta hur mycket som helst typ
finns ju inget bättre än glass
Feb-05-2006 09:27
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by dbl
herregud.... kan inte heller äta mycket godis längre.. men glass.. kan äta hur mycket som helst typ
finns ju inget bättre än glass
Håller med, glass är närapå onödigt gott
Feb-05-2006 12:53
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
på tal om glass. om ni har något Willys i närheten så har de billiga magnumkopior. ett paket med tre sådana kostar bara 10:-
vad går en vanlig magnum på nu för tiden? 12-13?
Feb-05-2006 18:53
keddo
u alright mate
Registered: Sep 2001
testade en grej på jobbet idag, la i 2 bitar center i en kopp kaffe och löste upp dom, smakade faktiskt riktigt gott
Feb-05-2006 19:40
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by keddo
testade en grej på jobbet idag, la i 2 bitar center i en kopp kaffe och löste upp dom, smakade faktiskt riktigt gott
Är inte det en Kajjan special?
Feb-05-2006 19:53
fe_maLe
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2005
Location: its complicated..san diego &[[Orange county]]##OCTA#14
choklad e farligt gott, försöker hålla mig borta från de men ibland går de inte så bra marabou apelsin å polly kan man äta hur mkt som helst av