Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lovely Day 02-02-02 Sthlm
Pages (4): « 1 2 3 [4]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

Nåväl, smällar man får ta. Var inte riktigt i form igår, hade inget flås. Plus att jag som sagt vart på dåligt humör pga alla idioter som inte riktigt förstått att en sådan tillställning inte är något forum för att plocka upp ragg. Saknar "skogsfesterna" man sprang på en gång i tiden. Då var folket där för musiken och inget annat. Men va faen, får la försöka acceptera att det går till såhär i STHLM, om inte känns det som att man inte kan gå ut alls längre.

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Feb-03-2002 14:10  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Vilka va på festen egentligen?

Old Post Feb-03-2002 22:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ravesquad
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2001

inte jag berätta hur kul detva

Old Post Feb-03-2002 22:01  Sweden
Click Here to See the Profile for Ravesquad Click here to Send Ravesquad a Private Message Add Ravesquad to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Ja så var man då hemma igen. Slagga över hos en kompis på Söder efter festen.

Var hel kul att träffa er Gaby och Aendy. Som sagt, trist att du stack men du hade dina skäl Aendy
Tyckte också det var stundtals dåligt drag i musiken. House golvet sög ju helt i min mening. Jean Piere Barda gilla ju det golvet iaf...
Synd att du inte såg oss vitryss, vi stog där vid trappen från 1.30 och typ 10 minuter... Å vem kunde missa Gaby, helsöt tjej
Som jag sa Gaby, jag e fan avunsjuk på dig som ska till Trance Energy. Hade vart så kul att dra dit med en massa coola Svenska tranceare.
Önskar jag hade haft med mig en kamera, då hade jag knäppt lite bilder på er.

Jag snackade även med skaparna av trance.nu dom filmade även och kommer lägga upp en del på sin site

Jag hade det hel kul iaf.
Ha de bra

Ses...

Old Post Feb-03-2002 23:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WhiteRussian
Hooked on smack

Registered: Oct 2001

Skumt att jag inte såg er då.. stod ni vid baren eller?

Jo, Jean Pierre Barda stod juh med sina "homies" med baröverkropp och dansade.. men men, han såg juh ut att ha kul.

Välidgt mycket E:ade människor förresten, dock inte lika mycket snutar som förra gången. Själv varken drack jag eller knarkade, blev dock erbjuden att köpa E där. Lite intressant att de hade massage längst in i lounge-rummet, jätte-trevligt om man är E:ad...

Fokused verkar vara lite mer liberala än Doghouse Boys...men det kanske bara är vad jag tycker.

Jose Zamora & C.Nemmo - Lochness (Dub Mix)
---
DanceSafe

Old Post Feb-03-2002 23:46  Europe
Click Here to See the Profile for WhiteRussian Click here to Send WhiteRussian a Private Message Add WhiteRussian to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Jag såg oxå en massa E:ade människor och Jean Pierre, men inte er. Eller oxå så gjorde man det utan att haja nåt.. Jag hade faktiskt inte så jättelatjo där i lördags.. Jag var inte heller helt i form och jag var inte så helimpad av musiken faktiskt, förutom en del av vad James Holden spelade, men för det mesta så tycker jag att det var house för hela slanten.. ..vilket jag inte hade förväntat mej men kanske borde ha gjort..
Men, men..

Old Post Feb-04-2002 05:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Å vem kunde missa Gaby, helsöt tjej

Som jag sa Gaby, jag e fan avunsjuk på dig som ska till Trance Energy. Hade vart så kul att dra dit med en massa coola Svenska tranceare.
Önskar jag hade haft med mig en kamera, då hade jag knäppt lite bilder på er.

He he he tackar tackar ...det var ju rart av dig!
Holland I'm there soon!!! Jag fastnar inte på bild... (ingen vill ta kort på mig ??)

Old Post Feb-04-2002 08:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

För er som inte vet vad ni missade så har ni lite klipp från festen:
http://www.tanakawebb.com/delaver/ldclips/

Bilder:
Kolla www.mandarin.nu/event_pics.asp?ev_id=188

Old Post Feb-04-2002 12:01  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Lovely Day 02-02-02 Sthlm
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 3 [4]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID this track from 99 or 00 (played by ferry back in the day) [2003] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackNalin & Kane - "Open Your Eyes" (Heller & Enkie Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:43.

Forum Rules: