Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2006
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by _IDS_

Mo-Shic - Salamat

CD 1 – Progressive:

01) Those Good Old Days
02) El Brujo
03) Madadyo
04) It Could Be Your Time
05) Life On The Edge
06) Primavera
07) Salamat
08) Nine Gates
09) Inside Doors
10) Come Home With Me

CD 2 – Downbeat:

01) Long Desert Voyage
02) Aurora Borealis
03) Kivanlak
04) Listen To Music Forever
05) Bardo Thodol
06) Path To Light
07) The Kid, The Piano, The War
08) Drongo
09) Choice
10) Ashray
11) Dark Side Is Beauty
12) Surrealist (Walking By Myself)

Pez l'avait posté, ça sort aujourd'hui n'oubliez pas!

Il devrait être dans ma boîte au lettres d'ici jeudi

Old Post Feb-14-2006 16:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
Il devrait être dans ma boîte au lettres d'ici jeudi

J'aurais le droit à une petite critique alors avant de le commander!?

Old Post Feb-14-2006 17:59  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_IDS_
Forever on the run...

HappyHappy

quote:
Progressive-Sounds: We've been told later this year you will be releasing a new album for Global Underground, but will this be a continuation of the Fundacion concept, the next installment of your ongoing Involver series, or do you have something else in mind?

Sasha: Yeah, it's going to be like the Involver series. I am working on remixes right now. There's nothing more I can say at this time.

Source
:
http://www.progressive-sounds.com/a...view-2-2006.asp

Wwwwwooooooowwwwwww!!!!! Powwwaaaa...

Old Post Feb-14-2006 22:12  France
Click Here to See the Profile for _IDS_ Click here to Send _IDS_ a Private Message Add _IDS_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NeoWave
ahah

Registered: Jan 2004
Love Poundin' Sensation

quote:
Originally posted by _IDS_

Source
:
http://www.progressive-sounds.com/a...view-2-2006.asp

Wwwwwooooooowwwwwww!!!!! Powwwaaaa...

ouahouuuuuuuuuu

Old Post Feb-15-2006 06:44  France
Click Here to See the Profile for NeoWave Click here to Send NeoWave a Private Message Visit NeoWave's homepage! Add NeoWave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Ca fait 2 jours que je l'ai lue cette interview, mais je pensais que tout le monde fréquentait activement PS.

Ca c'est de la new! Pleins de choses a se mettre sous la dent pour ce début d'année c'est parfait!

Old Post Feb-15-2006 11:30  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

En parlant d'anthems remixés quelques années plus tard, Outhouse a été représsée avec un remix inutile en face A. D'autres remixes sont a venir apparement.

Mon cher Guillaume, je te parle de Blue Haze - Messy Textures, et toi tu me sors du Snake Sedrick, merci quoi
Shiloh, étant donné le remix de Focus, je m'attendais quand meme a du plus mélodique, je suis décu.
Plaza, Baunder, Starecase je connais deja par coeur

Je n'arrive pas a mettre la main sur le Logiztik Sounds Remix de V-Sag & Andrew K - Fossil. J'vais deja écouter les autres ca sera pas mal.
Ni sur les remixes de Drowning In A Sea Of Love, et ca ca me saoule

Reviews quand j'aurais eu l'occasion d'écouter tout ca.

Old Post Feb-16-2006 22:42  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Le premier qui dit double post...

Vous en avez d'autres dans le style de Hugs'n'Kisses et Remember Me? Ca tourne en boucle depuis que c'est sorti c'est énorme.
Avec ces samples (qui se ressemblent assez pour les deux tracks) qui se repétent tout au long de la track. Brrr

Je post plus pour demander que pour balancer des news, je sais, mais quand je découvre une track, c'est généralment 6 mois minimum apres sa sortie..

Old Post Feb-17-2006 23:10  France
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by JLP
En parlant d'anthems remixés quelques années plus tard, Outhouse a été représsée avec un remix inutile en face A. D'autres remixes sont a venir apparement.

Mon cher Guillaume, je te parle de Blue Haze - Messy Textures, et toi tu me sors du Snake Sedrick, merci quoi
Shiloh, étant donné le remix de Focus, je m'attendais quand meme a du plus mélodique, je suis décu.
Plaza, Baunder, Starecase je connais deja par coeur

Je n'arrive pas a mettre la main sur le Logiztik Sounds Remix de V-Sag & Andrew K - Fossil. J'vais deja écouter les autres ca sera pas mal.
Ni sur les remixes de Drowning In A Sea Of Love, et ca ca me saoule

Reviews quand j'aurais eu l'occasion d'écouter tout ca.

Je pensais surtout au remix de Cassino & Laben de Circular...

Old Post Feb-18-2006 16:17 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by JediK
Satoshi POwer!!!
Sans aucun doute, un de mes favoris!!
Dommage que son emmission sur SawRadio n'ait po l'ecoute qu'elle devrait avoir!!

ah tient je savais pas que y'avait une emission faites par Satoshi Tomiie! Certainement un de mes djs preferes a voir live tres tres humble comme personnage.
Bref j'irais voir cet emission dont tu parles. Merci

edit: c'est Saw Radio avec Satoshi Tomiie et Hector Romero dont tu parles?
En tout cas j'arrives pas a trouvé d'endroit sur les site officiels ou téléchargé ça ... des suggestions ?

Last edited by jdat on Feb-20-2006 at 13:14

Old Post Feb-19-2006 00:07 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

L'ID trop bien du live de Petter @ Paris en Octobre est Petter - Some Polyphony présente dans At The Controls que je suis en train d'écouter

J'espere qu'elle aura bientot sa release elle est énorme!

Old Post Feb-20-2006 18:29  France
_IDS_
Forever on the run...

quote:
Originally posted by JLP
At The Controls

Comment j'ai trop hâte de l'entendre, j'espère ne pas être déçu! Vivement fin Mars!

Au fait Porterhouse c'est demain...

Old Post Feb-20-2006 21:11  France
JLP
Vive le deep

Tu crois me le rappeller?

Dans ma chambre ca fait floc floc quand on marche, y'a 50cm de bave sur le sol.

Old Post Feb-20-2006 21:13  France

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Février 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbeautiful melodic track 2 ID please [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKingkade - Virgin Maize (Rhythm Code Remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:21.

Forum Rules: