^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren.
Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart. T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen.
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
Feb-17-2006 13:12
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Synthesia
^hahaha ocharme dat beestje...dit dingsken heeft ook onlangs zijn ballen verloren.
Noemt vos, vossie, boujie, ja t'heeft nog gene vaste naam. Stond hier paar maand geleden aan de deur en wou niet meer weg Beestjen heeft zo ne zeer dikke pluchen staart.
T'heeft ook ietske met printers, overal dat ne printer staat moet ze derop kruipen.
ge vergeet iets... toetsenbord, eet hij ze nog op?
Feb-17-2006 13:48
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
quote:
Originally posted by domineesje
ge vergeet iets... toetsenbord, eet hij ze nog op?
Hehe gelukkig niet meer, alee t'is toch al weer een tijdje geleden, maar k'dek het keybord nu meestal wel af, voor in't geval
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
Feb-17-2006 13:50
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
ons Nala
Fouke
en onze flosser Moby
geen deftige van
Feb-17-2006 13:56
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Synthesia
Hehe gelukkig niet meer, alee t'is toch al weer een tijdje geleden, maar k'dek het keybord nu meestal wel af, voor in't geval
was me net zo aan het afvragen
wat als die staart daar ineens tussen draait...
Feb-17-2006 13:58
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
quote:
Originally posted by domineesje
was me net zo aan het afvragen
wat als die staart daar ineens tussen draait...
Hahaha idd...maar da beestjen is ne goeien levende kuis borstel
Hehe 1 van u poeskes genoemd naar Frank Verstraeten
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam
Feb-17-2006 14:36
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
Location: Drongen - Baarle
quote:
Originally posted by Synthesia
Hahaha idd...maar da beestjen is ne goeien levende kuis borstel
Hehe 1 van u poeskes genoemd naar Frank Verstraeten
gegeven door zijn ex
maar this een zot geval ook ze onze kater
Feb-17-2006 14:53
Dj LPG
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2004
Location: Aalst, Belgium
quote:
Originally posted by Zehra
mooi katjes, lpg!
mijn kat is atm wat ziekjes. heeft griep en die toestanden. heeft vandaag spuitje gekregen + antibiotica voor de komende dagen. ocharme
thx! Ik hoop da ze snel beter wordt... Mijn eerste kat lijdt al een jaar of 5 aan astma en zit constant aan den drugs daardoor Maar voor de rest redt ze t nog wel voorlopig...
___________________
Feb-17-2006 16:42
Lady_LizzY
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2004
Location: Hasselt, Belgium
Schoon beesje Synthesia!
___________________
quote:
I wasn't raised to quit
Cause quitters never win
Feb-17-2006 19:09
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Location: Belgium
quote:
Originally posted by Lady_LizzY
Schoon beesje Synthesia!
Merci
___________________
15/10 - Tiesto @ La Rocca, Lier
11/11 - Armin Only @ Ahoy, Rotterdam