Registered: Mar 2005
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen igår natt, vi får se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Colan är på kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av
Haha, du har det ju skitgött.
Jag fryser ihjäl, ska hämta ett täcke och lägga mig i sängen samtidigt som jag tittar på det
Feb-19-2006 00:52
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
ojoj - pinsamt av sverige ikväll. Så uppenbart att det var en läggmatch så jag blir mörkrädd. Jag hoppas de får käka upp detta imorgon, något annat är de inte värda. Så osportsligt och typiskt svensk-fegt så det skriker om det...
Originally posted by Laszlo
ojoj - pinsamt av sverige ikväll. Så uppenbart att det var en läggmatch så jag blir mörkrädd. Jag hoppas de får käka upp detta imorgon, något annat är de inte värda. Så osportsligt och typiskt svensk-fegt så det skriker om det...
håller med. vad ger det här för signaler till alla juniorer ute i stugorna? Helt absurt.
Speciellt med tanke på att man samtidigt underskattar Schweiz som knappast är ett b-lag och som besegrat två av världens bästa hockyenationer (Kanada och Tjeckien).
Ja man kan bara hoppas att de får käka upp det här. Då ska den där förbundskaptenen ha en fet spark i röva!
Jag förstår inte det här, vem fan bryr sig om man får en "svårare" match mot tex. Kanada. Schweiz är fan inget dåligt lag heller så jag förstår verkligen inte att man gör såhär. Det borde finnas någon vilja att vinna mot de bästa, som Slovakien är för tillfället.
Om man vill vinna något eller uppnå något måste man även slå de allra bästa. Så himla dåligt, verkligen. De gjorde mig besvikna som fan ikväll.
Feb-21-2006 22:28
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Såå fruktansvärt skämmigt det kommer bli för dom om dom för spö mot schweiz! tyvärr kommer nog alla glömmt bort det om dom tar medalj ändå dock...
Feb-21-2006 22:35
zoric
Rojiblanco and Bianconeri
quote:
Man vet att....
...Tre Kronor spelar riktigt illa när tom. Wikegård satt tyst i flera minuter i 2:a perioden...
Imorron hoppas jag att det blir nåt helt annat !
det här hittade en kompis till mig någonstans, och visst fan är det sant.
Feb-21-2006 22:56
Braxen
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Jag såg inte matchen (p.g.a Real - Arsenal på ZTV) .. men ska man vinna OS så måste man ju slå typ alla ändå så vafan .. då kan man väl försöka spela seriöst å träna in lite varianter å skit iställe för å slänga bort 1 match i väntan på 'den lätta' kvarten most schweiz..
Feb-21-2006 23:32
St_Andrew
I <3 NYC
Vilken dag!
Allt gick som det skulle denna superonsdag
Feb-22-2006 17:33
zoric
Verkligen. Björn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar rätt bra, mycket bättre än förut men de har fortfarande en bit kvar till bättre form, men nu är man i alla fall på rätt väg
Anja Pärson tar OS Guld i slalom!
2 Guld, 1 brons och en fantastiskt skön vinst i ishockeyn
Feb-22-2006 17:50
St_Andrew
I <3 NYC
quote:
Originally posted by zoric
Verkligen. Björn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar rätt bra, mycket bättre än förut men de har fortfarande en bit kvar till bättre form, men nu är man i alla fall på rätt väg
Anja Pärson tar OS Guld i slalom!
2 Guld, 1 brons och en fantastiskt skön vinst i ishockeyn
Icke att förglömma att vi kom till finalen i curling med idag! Så minst ett silver till
Feb-22-2006 18:13
zoric
quote:
Originally posted by St_Andrew
Icke att förglömma att vi kom till finalen i curling med idag! Så minst ett silver till
Där ser du, Sverige har varit så framgångsrika så man till och med glömmer hur bra de presterat idag
Feb-22-2006 18:24
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Tydligen den bästa resultatet någonsin för Sverige i ett vinter-OS