Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

quote:
Originally posted by Laszlo
Jag pallade mig heller inte igenom hela rookie challengen igår natt, vi får se hur länge jag orkar sitta uppe inatt. Colan är på kylning i alla fall, och micropop finns det tonvis av

Haha, du har det ju skitgött.

Jag fryser ihjäl, ska hämta ett täcke och lägga mig i sängen samtidigt som jag tittar på det

Old Post Feb-19-2006 00:52  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

ojoj - pinsamt av sverige ikväll. Så uppenbart att det var en läggmatch så jag blir mörkrädd. Jag hoppas de får käka upp detta imorgon, något annat är de inte värda. Så osportsligt och typiskt svensk-fegt så det skriker om det...

www.laszlo.se

Old Post Feb-21-2006 21:55 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

quote:
Originally posted by Laszlo
ojoj - pinsamt av sverige ikväll. Så uppenbart att det var en läggmatch så jag blir mörkrädd. Jag hoppas de får käka upp detta imorgon, något annat är de inte värda. Så osportsligt och typiskt svensk-fegt så det skriker om det...

håller med. vad ger det här för signaler till alla juniorer ute i stugorna? Helt absurt.
Speciellt med tanke på att man samtidigt underskattar Schweiz som knappast är ett b-lag och som besegrat två av världens bästa hockyenationer (Kanada och Tjeckien).
Ja man kan bara hoppas att de får käka upp det här. Då ska den där förbundskaptenen ha en fet spark i röva!

Old Post Feb-21-2006 22:18  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Jag förstår inte det här, vem fan bryr sig om man får en "svårare" match mot tex. Kanada. Schweiz är fan inget dåligt lag heller så jag förstår verkligen inte att man gör såhär. Det borde finnas någon vilja att vinna mot de bästa, som Slovakien är för tillfället.

Om man vill vinna något eller uppnå något måste man även slå de allra bästa. Så himla dåligt, verkligen. De gjorde mig besvikna som fan ikväll.

Old Post Feb-21-2006 22:28  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

Såå fruktansvärt skämmigt det kommer bli för dom om dom för spö mot schweiz! tyvärr kommer nog alla glömmt bort det om dom tar medalj ändå dock...

Old Post Feb-21-2006 22:35  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

quote:
Man vet att....
...Tre Kronor spelar riktigt illa när tom. Wikegård satt tyst i flera minuter i 2:a perioden...
Imorron hoppas jag att det blir nåt helt annat !

det här hittade en kompis till mig någonstans, och visst fan är det sant.

Old Post Feb-21-2006 22:56  Sweden
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Jag såg inte matchen (p.g.a Real - Arsenal på ZTV) .. men ska man vinna OS så måste man ju slå typ alla ändå så vafan .. då kan man väl försöka spela seriöst å träna in lite varianter å skit iställe för å slänga bort 1 match i väntan på 'den lätta' kvarten most schweiz..

Old Post Feb-21-2006 23:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Vilken dag!

Allt gick som det skulle denna superonsdag

Old Post Feb-22-2006 17:33  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric

Verkligen. Björn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar rätt bra, mycket bättre än förut men de har fortfarande en bit kvar till bättre form, men nu är man i alla fall på rätt väg

Anja Pärson tar OS Guld i slalom!

2 Guld, 1 brons och en fantastiskt skön vinst i ishockeyn

Old Post Feb-22-2006 17:50  Sweden
St_Andrew
I <3 NYC

quote:
Originally posted by zoric
Verkligen. Björn Lind tar OS Guld i sprint samtidigt som Thobias Fredriksson tar ett brons. Sverige vinner mot Schweiz och spelar rätt bra, mycket bättre än förut men de har fortfarande en bit kvar till bättre form, men nu är man i alla fall på rätt väg

Anja Pärson tar OS Guld i slalom!

2 Guld, 1 brons och en fantastiskt skön vinst i ishockeyn

Icke att förglömma att vi kom till finalen i curling med idag! Så minst ett silver till

Old Post Feb-22-2006 18:13  Europe
zoric

quote:
Originally posted by St_Andrew
Icke att förglömma att vi kom till finalen i curling med idag! Så minst ett silver till

Där ser du, Sverige har varit så framgångsrika så man till och med glömmer hur bra de presterat idag

Old Post Feb-22-2006 18:24  Sweden
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Tydligen den bästa resultatet någonsin för Sverige i ett vinter-OS

Old Post Feb-22-2006 18:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > VinterOS Turin - 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2003 Id [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAltitude - Night Stalker [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:18.

Forum Rules: