Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by ScuL
Amsterdam - Tokyo är 800 euro i economy class. Business class borde väl inte skilja sig så mycket..

det är det de gör, såg nått ställe som hade för 30.000-40.000 i business class...

jag har iaf köpt biljett nu

Old Post Mar-07-2006 14:28 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mr_fisken
dancin

Registered: Oct 2003

quote:
Originally posted by fede
det är det de gör, såg nått ställe som hade för 30.000-40.000 i business class...

jag har iaf köpt biljett nu

m man tror inte det kan stämma men som sagt 70000kr är inget ovanligt

Old Post Mar-07-2006 15:56  Sweden
Click Here to See the Profile for mr_fisken Click here to Send mr_fisken a Private Message Add mr_fisken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Kanske dags man tar och köper sig en ticket nu innan dom tar slut

Old Post Mar-07-2006 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Mycket omotiverat gnäll från olika håll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit färden på 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix för en DJ jag gärna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte är min cup of tea, men tydligen är det många som är stora beundrare av honom, därav tycker jag heller inte 300 spänn är speciellt mycket att begära. Jag pungar hellre ut 300 pix för en biljett och festar nyktert där jag vet bjuds på högkvalitativ musik än dricker upp dubbelt så mycket $$$ på krogen där alla springer runt och tror att de äger världen och där man i bästa fall får höra 2 minuter av "Love Generation" eller något annat sönderspelat stycke musik.

Sen att Yoji är en diva som tvunget måste åka Business class är en annan femma Å andra sidan är han en stor artist även på scen då han showar och bjuder mycket på sig själv, vilket enbart i sig nästan är värt pengarna.

www.laszlo.se

Last edited by Laszlo on Mar-07-2006 at 16:26

Old Post Mar-07-2006 16:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
Mycket omotiverat gnäll från olika håll och kanter. Hade jag bott i Stockholm och sluppit färden på 100 mil T+R hade jag gladeligen kunnat punga ut 300 pix för en DJ jag gärna velat se. Inte Yoji i detta fall eftersom han inte är min cup of tea, men tydligen är det många som är stora beundrare av honom, därav tycker jag heller inte 300 spänn är speciellt mycket att begära. Jag pungar hellre ut 300 pix för en biljett och festar nyktert där jag vet bjuds på högkvalitativ musik än dricker upp dubbelt så mycket $$$ på krogen där alla springer runt och tror att de äger världen och där man i bästa fall får höra 2 minuter av "Love Generation" eller något annat sönderspelat stycke musik.

Sen att Yoji är en diva som tvunget måste åka Business class är en annan femma Å andra sidan är han en stor artist även på scen då han showar och bjuder mycket på sig själv, vilket enbart i sig nästan är värt pengarna.

så.. ska du med eller inte? :O

jag vet inte om jag får tag på biljetter till mig sjävl än, Sara har ju inte tid att åka och köpa biljetter åt mig.
Så om MondayBar (riktat till användaren ) har lust att lägga undan ett par tre tix så... kan jag bjussa på en kram eller nått

Old Post Mar-07-2006 18:27  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by jofawe

jag vet inte om jag får tag på biljetter till mig sjävl än, Sara har ju inte tid att åka och köpa biljetter åt mig.
Så om MondayBar (riktat till användaren ) har lust att lägga undan ett par tre tix så... kan jag bjussa på en kram eller nått

Behöver nån hjälp med att köpa tix så messa mig på MSN.
Behöver cash insatt eftersom jag måste ligga ute med massa annars

Jag ska iaf. till C.U.M. en sväng imorgon & köpa + kolla kläder

Old Post Mar-07-2006 18:33  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

Är det så att man måste skynda sig med att köpa biljetter?
Jag vill värkligen ha en biljett men kan nog inte köpa någon förns måndag tidigast.

Old Post Mar-09-2006 19:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kvicket
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2004

Lite synd med så höga priser men vafan jag hade nog kunnat några några hundralappar till nästan Yoji i sthlm är den bästa bokningen någonsin av mondaybar imho, kommer bli så jävla nice!

Old Post Mar-12-2006 14:26  Sweden
Click Here to See the Profile for Kvicket Click here to Send Kvicket a Private Message Add Kvicket to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragon Kick
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2004

Hur många här har bytt till sig biljetter mot papper och silver än då, är jag den enda som hitills köpt biljetter än?

Old Post Mar-13-2006 11:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Dragon Kick Click here to Send Dragon Kick a Private Message Add Dragon Kick to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

jag håller iofs med lazlo, varför gnälla över priset när man troligtvis ändå dricker så man hamnar på samma summa. Jag vet givetvis inte hur andra tänker men jag behöver definitivt inte dricka när jag besöker MB pga. e ngrym DJ (och jag gör det inte heller).

Jag vet jag gnällde förut också över priset men efter MB's förklaring så kan man inte säga så mycket, det är ju berättigat

batteries not included.

- dave

Old Post Mar-13-2006 12:07  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by jofawe

Tyvärr inte, just på grund av avståndet. Övernattning+resa+biljetter är på tok för mycket pengar för någon som jag inte är stort fan av. Hade jag bott i 08-land eller någonstans i närheten, vilket många från detta forum gör, hade jag dock inte tvekat.

www.laszlo.se

Old Post Mar-13-2006 12:24 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

vilka får man se imorron då?

Last edited by fede on Apr-12-2006 at 09:42

Old Post Apr-12-2006 09:32 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown Track # 2 [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarkus Schulz feat. Andy Moor - "Daydream" [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 10:36.

Forum Rules: