|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
| quote: | Originally posted by WTB
Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.
DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...
WTB. |
Jonge,ik vind t allemaal prima,wie kijkt die kijkt en wie dat niet doet die doet dat niet.
Heb alleen zoiets,als je t zo erg vind,kijk dan gewoon niet,en das tegen iedereen,dus niet speciaal tegen jou.
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend*
|
Jan-25-2002 07:26
|
|
|
 |
 |
Marco Harleman
tranceaddict
Registered: Aug 2001
|
|
|
Helemaal mee eens Donna. Kijk ik vind het ook zielig dat hele gedoe op TMF en niet alleen omdat ze een keer Tiesto uitgenodigd hebben. Maar kijk er dan gewoon niet naar. Het enige wat af en toe nog wel lache is is de DJ's, maar ook daar blijf ik niet voor thuis. Maar ik vind wel, dat er over smaak niet te twisten valt. Ik vind bijv Jean meestal superlekker draaien, en echt niet commercieel of zo. Het is ook altijd lache als hij weer eens een keer bij Wessel zit op 538. Over zijn feestjes te ouwehoeren. Denk erom dat die vent nog steeds leeft, overal een beetje in het wilde weg 1 of 2 meiden meenemen naar het hotel, hij kan ze uitkiezen, wie wil dat niet. Overal op de wereld je platen draaien en gevraagd worden voor de gaafste feesten, laat die vent toch. (Ik zou best wel een paar weekjes met hem willen ruilen).
|
|
Jan-25-2002 08:40
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Jan-25-2002 09:06
|
|
|
 |
 |
Flipper01
Addicted dolphin

|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend* |
Helemaal mee eens!!!
Ik geef Tiësto ook gelijk dat hij dit heeft gedaan. Ik denk dat bijna elke DJ het wel zou doen als hij de kans zou krijgen. Volgens mij wil Tijs met dit interview bereiken dat hij ook bij het 'gewone' publiek ook erg populair wordt. Als je kan kiezen tussen veel verdienen en underground blijven of heeeel veel verdienen en commercieel zijn, dan zullen de meesten toch voor het grote geld kiezen.
Het zou natuurlijk slecht zijn als Tiësto ineens een hele andere (commerciële) stijl zou aannemen om populair te worden. Ik hoop niet dat ie dat gaat doen, maar dat lijkt me ook erg onlogisch.
Veel mensen lopen te zeiken dat ze Tiësto te commercieel vinden worden, maar ondertussen willen ze dolgraag naar zijn solotours.. Heb schijt aan de commercialiteit en doe waar je je goed bij voelt!
Hierbij wil ik niet zeggen dat ik t interview op TMF goed vind, maar daar zal ik niet over oordelen omdat ik het niet gezien heb.
Jan-25-2002 10:22
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
|
|
|
Ja idd,en als ie zoals jij zegt vage commerciele zooi gaat maken,naja dan ga ik er gewoon nie meer naartoe,en dan hebben de opkomende dj's ook weer een kans bij t *echte* partyvolk.
Het heeft allemaal zn voor en nadelen,maar bovenal vind ik t tiesto zn goed recht geld te pakken uit wat hij wil.
Enige irritante wat ik er wel aan vind,2 jaar geleden kon je nog gewoon heengaan,geen rijen,niet uitverkocht,je kon aan de deur nog een kaartje kopen enzo,sja das nu wel anders,en dat vink wel rottig hoor eej
|
Jan-25-2002 10:34
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

|
|
|
Jan-25-2002 11:29
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:44.
Forum Rules: