Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.

Ja en ze hadden het geukkig ook niet nog een stuk of 6 keer ervoor gezegd zodat half Nederland lekker kan smsen en hun lekker kunnen vangen, want daar draait het alemaal om

Old Post Jan-24-2002 20:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

aan het eind van het interview werd ook bekend gemaakt dat tiesto a s zaterdag bij club delicious is. misschien dat het nu wel een beter interview wordt

Old Post Jan-24-2002 21:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

Ik kan je geen succesformule geven,
Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen:
Probeer het iedereen naar de zin te maken.
-Naar Herbert Swope-

Sasha!

Old Post Jan-25-2002 00:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

voor iedereen die het dus niet heb gezien: nix gemist.

interview zat gevuld met een paar domme vraagjes, afgewisseld met stomme vragen en antwoorden diek al wist... als ze nou es gevraagd hadden wanneer de volgende ceedee uit komt ( of de volgende isos of magik), maar nee, geen woord daarover. idem voor een eventuele nieuwe single....*sigh*

conclusie is dan ook dat ik beter een uurtje had kennen doorwerken

greetz kolkiewolkie

<<== tjongejonge, ik heb volgens mij nog NOOIT zo vroeg in de morgen gepost

Hard = goed

Old Post Jan-25-2002 06:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
Originally posted by WTB

Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

WTB.

Jonge,ik vind t allemaal prima,wie kijkt die kijkt en wie dat niet doet die doet dat niet.
Heb alleen zoiets,als je t zo erg vind,kijk dan gewoon niet,en das tegen iedereen,dus niet speciaal tegen jou.
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend*

Old Post Jan-25-2002 07:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Marco Harleman
tranceaddict

Registered: Aug 2001

Helemaal mee eens Donna. Kijk ik vind het ook zielig dat hele gedoe op TMF en niet alleen omdat ze een keer Tiesto uitgenodigd hebben. Maar kijk er dan gewoon niet naar. Het enige wat af en toe nog wel lache is is de DJ's, maar ook daar blijf ik niet voor thuis. Maar ik vind wel, dat er over smaak niet te twisten valt. Ik vind bijv Jean meestal superlekker draaien, en echt niet commercieel of zo. Het is ook altijd lache als hij weer eens een keer bij Wessel zit op 538. Over zijn feestjes te ouwehoeren. Denk erom dat die vent nog steeds leeft, overal een beetje in het wilde weg 1 of 2 meiden meenemen naar het hotel, hij kan ze uitkiezen, wie wil dat niet. Overal op de wereld je platen draaien en gevraagd worden voor de gaafste feesten, laat die vent toch. (Ik zou best wel een paar weekjes met hem willen ruilen).

Old Post Jan-25-2002 08:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Marco Harleman Click here to Send Marco Harleman a Private Message Visit Marco Harleman's homepage! Add Marco Harleman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

toch best wel raar dat het eerst in het algemeen stom gevonden wordt dat tiesto op tmf is, en dan toch nog met ze allen gaan kijken!! wat willen jullie nou eigenlijk!!

anywayz....wijze uitspraak party van jou kan wat geleerd worden

Old Post Jan-25-2002 09:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Origin X
1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... tiësto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.
[/B]

Een bron van inspiratie hoeft niet perse je eerste keus te zijn...

Old Post Jan-25-2002 10:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin

quote:
Originally posted by Donna
En dan is tiesto lekker lame,kan mij t schelen,zolang ik me nog vermaak als ie ergens draait vind ik t allemaal wel goed.
Maar mensen zijn zo dubbel,ze gaan uit hun dak over de commercie maar gaan wel allemaal fijn massaal naar commerciele feesten,das een beetje tegenstrijdig enzo
Feest gewoon je feest en maak r allemaal niet zo'n punt van,en als t je heeeeeel erg dwarszit,ga dan ook niet naar commerciele feesten....want die feesten blijven bestaan omdat mensen er met zn alletjes naartoe gaan.
Ik heb er gewoon geen last van,en ik ga naar een feest waarvan ik denk dat dat bij me past,of dat nou commercieel is or not *boeiend*

Helemaal mee eens!!!
Ik geef Tiësto ook gelijk dat hij dit heeft gedaan. Ik denk dat bijna elke DJ het wel zou doen als hij de kans zou krijgen. Volgens mij wil Tijs met dit interview bereiken dat hij ook bij het 'gewone' publiek ook erg populair wordt. Als je kan kiezen tussen veel verdienen en underground blijven of heeeel veel verdienen en commercieel zijn, dan zullen de meesten toch voor het grote geld kiezen.
Het zou natuurlijk slecht zijn als Tiësto ineens een hele andere (commerciële) stijl zou aannemen om populair te worden. Ik hoop niet dat ie dat gaat doen, maar dat lijkt me ook erg onlogisch.
Veel mensen lopen te zeiken dat ze Tiësto te commercieel vinden worden, maar ondertussen willen ze dolgraag naar zijn solotours.. Heb schijt aan de commercialiteit en doe waar je je goed bij voelt!
Hierbij wil ik niet zeggen dat ik t interview op TMF goed vind, maar daar zal ik niet over oordelen omdat ik het niet gezien heb.

Old Post Jan-25-2002 10:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Ja idd,en als ie zoals jij zegt vage commerciele zooi gaat maken,naja dan ga ik er gewoon nie meer naartoe,en dan hebben de opkomende dj's ook weer een kans bij t *echte* partyvolk.
Het heeft allemaal zn voor en nadelen,maar bovenal vind ik t tiesto zn goed recht geld te pakken uit wat hij wil.
Enige irritante wat ik er wel aan vind,2 jaar geleden kon je nog gewoon heengaan,geen rijen,niet uitverkocht,je kon aan de deur nog een kaartje kopen enzo,sja das nu wel anders,en dat vink wel rottig hoor eej

Old Post Jan-25-2002 10:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

quote:
Ik kan je geen succesformule geven,
Maar ik kan je wel een formule geven hoe te falen:
Probeer het iedereen naar de zin te maken

coole uitspraak, helemaal mee eens...
ik snap trouwens niet waarom er zo geouwehoerd wordt over dat interview... het gaat toch om de muziek of ben ik nou gek?
Mij zal het boeien wat voor uitspraken hij doet. Dat het anderen boeit, prima, laat die kids van 12. Jullie zijn ook ooit zo oud geweest, vond je dat soort dingen toch ook leuk?

Old Post Jan-25-2002 10:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

ik? ik ben nooooooooooit 12 geweest haha

was ik maar weer 12.....kon ik al die fijne dingen weeeeer doen hihi

Old Post Jan-25-2002 11:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > TIESTO live op TMF!!! :(((((
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPhynn Twisted 001, Track 4 [2007] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackXstasia - "Sweetness" (Katcha Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:44.

Forum Rules: